avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1028 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Buna ziua! Lucrez ca profesor cu norma întreagă in 2 ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Buna ziua! Lucrez ca profesor cu norma întreagă in 2 scoli ...

Buna ziua!
Lucrez ca profesor cu norma întreagă in 2 scoli diferite de anul trecut.
Nu m-am interesat niciodată de fluturașul de salarii, însă de anul acesta am luat informațiile la cunoștință și am observat că într-una dintre școli, salariul de bază este cu 1000 lei mai mic decât în cealaltă, deoarece nu a fost introdus sporul de vechime in munca (10-15 ani).
Nici măcar până acum nu am primit acest spor și, de asemenea, de-a lungul anului trecut în această unitate școlară.
Oare pot primi cumva retroactiv acest spor? Și care va fi demersul meu in cazul răspunsului pozitiv? Mulțumesc.
Menționez, că nu am adus în această unitate adeverință de vechime, considerând că există bază comuna între școli.
Ultima modificare: Vineri, 20 Octombrie 2023
vitasea77md, utilizator
Cel mai recent răspuns: vitasea77md , utilizator 09:39, 15 Decembrie 2023
Da, se poate acorda retroactiv..in isntanta, il veti obtine doar pe ultimii 3 ani ..depuneti o cerere la acel angajator.
Buna ziua, conducerea scolii nu vrea sa primeasca cererea mea de acordare sporului de munca retroactiv, motivand ca este greseala mea, ca nu am adus la timp adeverinta. Va rog, sprijinul Dvs.
Pot sa deschid procesul fara raspunsul oficial al conducerii? Si care sunt pasi de urmat. Multumesc.


Cornel Vasile a scris:

Da, se poate acorda retroactiv..in isntanta, il veti obtine doar pe ultimii 3 ani ..depuneti o cerere la acel angajator.

Ultima modificare: Joi, 14 Decembrie 2023
vitasea77md, utilizator

Buna ziua, conducerea scolii nu vrea sa primeasca cererea mea de acordare sporului de munca retroactiv, motivand ca este greseala mea, ca nu am adus la timp adeverinta. Va rog, sprijin Dvs.