avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 518 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Plata pensiei alimentare dupa 18 ani Dupa terminarea ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Plata pensiei alimentare dupa 18 ani Dupa terminarea liceului ...

Plata pensiei alimentare dupa 18 ani
Dupa terminarea liceului in 2022 nu am intrat la Facultatea de Medicina si am continuat sa ma pregatesc. In 2023 am reusit iar acum sunt student.
Dupa luna iulie 2022 plata pensiei alimentare a fost sistata.
Intrebarea mea este: am dreptul sa primesc pensie alimentara daca nu a fost continuitate in perioada de studii?
Cel mai recent răspuns: roolly , utilizator 01:29, 14 Noiembrie 2023
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Solicitați acum pensia in instanta,aceasta urmând a fi stabilita de la data introducerii acțiunii.Nu exista nici o condiție privind continuitate
Ultima modificare: Marți, 7 Noiembrie 2023
CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT, Avocat
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca nu ati implinit 26 ani si nu aveti venituri suficiente spre a va intretine, formulati actiune in justitie pentru obligarea parintelui la plata pensiei, facand dovada frecventarii cursurilor universitare. Pensia se va acorda incepand cu data introducerii actiunii, nimic retroactiv.
Va multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Mai pot primi pensie alimentara daca am intrerupt un an studile? mario.m mario.m Pot sa mai primesc pensie alimentara daca am intrerupt un an studile(dintre clasa aXII-a si facultate)? Deci dupa terminarea clasei a 12(2009) nu m-am inscris ... (vezi toată discuția)
Sunt divortata am 2 copii in custodie.cel mare a implinit 18 ... Emes Emes Sunt divortata am 2 copii in custodie.cel mare a implinit 18 ani .A intrat la facultate.E drept ca tatal lui sa nu mai plateasca pensie alimentara?Dupã ... (vezi toată discuția)