avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 207 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Buna ziua! Am 2 luni și 3 săptămâni lucrate. Nu am ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Buna ziua! Am 2 luni și 3 săptămâni lucrate. Nu am mai lucrat ...

Buna ziua! Am 2 luni și 3 săptămâni lucrate. Nu am mai lucrat înainte. Acum sunt in concediu de risc 3 luni. O sa am practic 5 luni și 3 săptămâni lucrate? Pot benefia de concediu prenatal? Și postnatal? Sunt și studenta in ultimul an la master și am înțeles doar ca pot beneficia de indemnizație creștere copil. Mulțumesc!
Ultima modificare: Joi, 9 Noiembrie 2023
Ela Ela99, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:53, 10 Noiembrie 2023
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Va trebuie un stagiu de 6 luni ...pentru concediu de maternitate...masterul este la zi?


Cornel Vasile a scris:

Va trebuie un stagiu de 6 luni ...pentru concediu de maternitate...masterul este la zi?


Dacă aveam 3 luni lucrate și 3 luni concediu de risc, ma încadram la concediu prenatal? Masterul da, este la zi. Trebuie sa nasc in primăvara, iar abia in Iulie finalizez studiile
Stagiul minim de asigurare este de 6 luni realizate în ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acordă concediul medical.

De exemplu, daca in martie 2024 intrati in prenatal , atunci in perioada martie 2023 - februarie 2024 , trebuie sa aveti un minim de 6 luni de stagiu de cotizare.


Cornel Vasile a scris:

Stagiul minim de asigurare este de 6 luni realizate în ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acordă concediul medical.

De exemplu, daca in martie 2024 intrati in prenatal , atunci in perioada martie 2023 - februarie 2024 , trebuie sa aveti un minim de 6 luni de stagiu de cotizare.


Concediu de risc nu se ia in calcul? Ca luni lucrate
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util