avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1125 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025. Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Licitatie ANAF
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Licitatie ANAF

Buna ziua!
Doresc sa particip la o licitatie organizata de ANAF, dar nu prea inteleg pasii. Poate cineva sa imi ofere niste exemple cum ar trebui sa procedez. De exemplu la punctul c). Mai este nevoie de imputernicire daca persoana care liciteaza este aceeasi ca cea care doreste sa cumpere produsul?
Daca cineva a mai auzit de aceste licitatii si stie despre ce e vorba si doreste sa ma ajute va multumesc anticipat!

Pentru participarea la licitatie ofertanţii depun, cu cel puţin o zi inainte de data licitatiei, urmatoarele documente:
a) oferta de cumparare;
b) dovada plaţii taxei de participare sau a constituirii garanţiei sub forma scrisorii de garanţie, reprezentând 10% din preţul de pornire a licitatiei. Plata taxei se va efectua în contul IBAN R039TREZ046506701XXXXXXX, beneficiar Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş, cod de identificare fiscala 4469213, deschis la Trezorerie Municipiul Piteşti, utilizând numărul de evidenta a plaţii 80330012300000000000186;
c) împuternicirea persoanei care il reprezintă pe ofertant;
d) pentru persoanele juridice romane, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului;
e) pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus in limba romana;
f) pentru persoanele fizice romane, copie de pe actul de identitate;
g) pentru persoanele fizice străine, copie de pe actul de identitate/paşaport;
h) declaraţia pe proprie răspundere a ofertantului prin care certifica faptul ca nu este persoana interpusa cu debitorul.
Pentru participarea la licitatie ofertanţii depun, cu cel puţin o zi inainte de data licitatiei, urmatoarele documente:
a) oferta de cumparare;
b) dovada plaţii taxei de participare sau a constituirii garanţiei sub forma scrisorii de garanţie, reprezentând 10% din preţul de pornire a licitatiei. Plata taxei se va efectua în contul IBAN R039TREZ046506701XXXXXXX, beneficiar Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş, cod de identificare fiscala 4469213, deschis la Trezorerie Municipiul Piteşti, utilizând numărul de evidenta a plaţii 80330012300000000000186;
c) împuternicirea persoanei care il reprezintă pe ofertant;
d) pentru persoanele juridice romane, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului;
e) pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus in limba romana;
f) pentru persoanele fizice romane, copie de pe actul de identitate;
g) pentru persoanele fizice străine, copie de pe actul de identitate/paşaport;
h) declaraţia pe proprie răspundere a ofertantului prin care certifica faptul ca nu este persoana interpusa cu debitorul.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:03, 18 Noiembrie 2023
Nu este nevoie de imputernicire daca persoana care liciteaza este aceeasi cu cea care doreste sa cumpere produsul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vanzare terenuri-licitatie cu strigare pincag pincag Pentru a participa la o licitatie cu strigare privind vanzarea unor terenuri conform caietului de sarcini tb platita o taxa de participare si garantie de ... (vezi toată discuția)
Taxa judiciara de timbru pentru copierea unei parti din dosar DobraniciVioleta DobraniciVioleta Buna ziua, Va adresez rugamintea sa ma ajutati in utrmatoarea problema. Am avut un dosar care s-a judecat la Judecatoria Pitesti si, ulterior, prin apel, la ... (vezi toată discuția)
Cumparare apartament vandut de banca de catre ginerele cetatean strain Serdoana Serdoana Buna ziua, Situatia este urmatoarea: familie romana, apartament ipotecat scos la licitatie de societate de recuperari din partea bancii, fata casatorita cu ... (vezi toată discuția)