Am facut o asigurare de calatorie pentru mine si sotul meu. Sotul meu a avut o problema de sanatate care a necesitat o interventie chirurgicala de urgență. Am anuntat la numarul de telefon evenimentul. Ni s-a spus să așteptam telefonul lor dar au spus că nu au in zona respectivă clinici partenere. Am mers la Spitalul de Urgență a fost internat și operat. Am achitat spitalizarea. Am trimis factura de plată și alte documente medicale pe care le-am primit la externare. Ne-au spus vor face rambursarea cheltuielilor la intoarcerea in țară. Acum pretind diferite documente medicale cum ar fi fișa medicală de la medicul de familie respectiv istoricul medical de când s-a înscris la medicul de familie invocând fel și de motive. Vă rog să mă îndrumați cum să procedez. Vă mulțumesc!
Verificați contractul de asigurare, și vedeți ce clauze ați semnat.
Trebuie să știți că asiguratorii pun niște clauze (medicale) la asigurările de viață, care să-i scape (să se sustragă) de la plata despăgubirii clienților.