Buna ziua,
Serviciul primariei de distributie a apei ma forteaza sa semnez un contract cu facturare in sistem pausal calculat la numarul de camere ale pensiunii pe care o detin, dar care nu functioneaza (este inchisa). Suma de plata este imensa si eu nu am optiunea de refuz pentru ca voi ramane fara apa.
Intrebarile mele sunt urmatoarele:
- cum pot contesta o facturare abuziva a ceva ce nu am consumat si ce sanse am de castig ?
- cum pot sa fortez acest serviciu de distributie apa sa isi monteze un apometru si sa factureze exact ce consum ?
- am vreo sansa sa obtine o relatie contractuala corecta si nu abuziva ?
Multumesc !
Va adresati catre ANRSC . gasiti pe www.anrsc.ro emailil petitii@anrsc.ro s descrieti aacolo tot de la nume la localitate si problema dumneavoastra.
Va puteti adresa si protectia consumatorului www.anpc.ro si acestia vor analiza si daca nu esti de competenta lor (dar este) vor redirectiona catre ANRSC.