avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 387 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Cod CAEN platforma de social media?
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Cod CAEN platforma de social media?

Context: Fiind programator ma gandeam sa imi creez propia platforma de 'social media', ceva simplu, unde oamenii pot creea si citii articole.(un fel de blog/platforma de bloguri). Platforma o sa fie subscription based only, fara reclame. Ma gandeam cum ar trebuii incadrat acest business. Tin sa mentionez ca sunt incepator si abia am inceput sa fac research.
Ultima modificare: Sâmbătă, 2 Decembrie 2023
robertg92, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:54, 3 Decembrie 2023
Cod Caen 6312 Activitati ale portalurilor web

Codul CAEN 6312 include:
- operarea site- urilor web care folosesc un motor de cautare pentru a genera si întretine bazele de date extensibile cu adrese Internet, într-un format usor de cautat
- operarea altor site- uri web care actioneaza ca portaluri pentru Internet, cum sunt site- urile media care ofera un continut actualizat periodic.

Codul CAEN 6312 exclude:
= activitatea de editare a cartilor, ziarelor, jurnalelor pe Internet, vezi diviziunea caen 58
= activitatea de difuzare a programelor pe Internet, vezi diviziunea caen 60

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Codul caen potrivit pentru servicii de optimizare a websiteurilor pentru motoare de cautare Dan1310 Dan1310 Vreau sa stiu care este codul CAEN potrivit pentru o firma care se ocupa in primul rand cu optimizarea websiteurilor pentru motoare de cautare (SEO). Va ... (vezi toată discuția)
Administrarea unui site de dating prin intermediul unui pfa? Mesersmith Mesersmith Exista posibilitatea de a administra un site de dating prin intermediul unui PFA? Se presupune existenta unor venituri platite prin carduri si presupun si eu ... (vezi toată discuția)