avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 875 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua,am o întrebare ,în legătură cu ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua,am o întrebare ,în legătură cu concediul medical ...

Bună ziua,am o întrebare ,în legătură cu concediul medical ,am o gripa f urata abia ma pot tine pe picioare ,azi am vb cu sefa mea și a zis ca nu poate sa plătescă concediu medical pentru ca asa trebuie sa plătească și pentru altcineva care ma va înlocui cât sunt eu în concediu medical....cum proceda sa benificez de concediu medical cu plata??
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 05:10, 8 Decembrie 2023
4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu plateste decat un salariu pentru cel care va tine locul , nu doua ... luati-va concediu medical, il depuneti la angajator si daca nu vi-l plateste sesizati Casa de Asigurari de Sanatate.

Angajatorul nu mi-a plătit concediul medical. Cui mă adresez?
www.avocatnet.ro/articol_597...
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Am avut senzația că este o glumă. Pe ce lume trăiește "șefa" asta a dvs.? Ea habar nu are de legislația muncii. Nu știe că dreptul la concediu medical nu se discută, nu știe că nu angajatorul îl plătește, mă întreb ce știe de fapt?!

După ce depuneți actele necesare pentru plata concediului, dacă nu vi-l plătește, vă adresați justiției. Veți câștiga sigur, veți primi cheltuielile de judecată și daune morale. Dar nu veți ajunge acolo: după depunerea actelor, vi se va plăti concediul, că nu sunt toți "duși" în compania aceea.

Adela32@ a scris: