avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 594 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Bună seara ! Lucrez asistent maternal la DGASPC. ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Bună seara ! Lucrez asistent maternal la DGASPC. Copilul din ...

Bună seara !
Lucrez ca asistent maternal la DGASPC. Copilul din plasament a fost reintegrat în familia naturala și mie mi-a fost închis. CM pe motiv ca nu mai este obiectul muncii. Nu am luat CO, si nu mi-'a fost plătit la încheierea CM. Ce drepturi am? DGASPC, susține ca fără obiectul muncii nu poate fi dat nici CO sau șomaj. Dar de plătit de ce nu se poate ?
Ultima modificare: Vineri, 15 Decembrie 2023
angelica82, utilizator
Cel mai recent răspuns: angelica82 , utilizator 12:57, 16 Decembrie 2023
Cu ce articol a incetat c.i.m. ?

DGASPC nu acorda somaj ..pentru somaj trebuie ca dvs sa indepliniti conditiile mentionate de lege.

Daca a incetat c.i.m., atunci nu are cum sa va acorde CO , ci sa va compenseze in bani zilele de CO neefectuate.
De la resurse mi se spune ca nu se poate acorda nicio compensație în bani pentru CO neefectuate și nu înțeleg de ce...
Multumesc pentru răspuns!
Ultima modificare: Sâmbătă, 16 Decembrie 2023
Cornel Vasile, Consilier juridic
Codul Muncii
art.146
...
(3) Compensarea in bani a concediului de odihna neefectuat este permisa numai in cazul incetarii contractului individual de munca.

Prin urmare, aratati-le textul de lege, iar in caz de refuz sesizati ITM-ul/Inspectia Muncii.
Mulțumesc!
Ultima modificare: Sâmbătă, 16 Decembrie 2023
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu de odihna neefectuat brezan brezan Buna ziua, Sunt angajata cu CM din 26.02.2012. In contractul individual de munca se stipuleaza ca am dreptul la 21 de zile concediu de odihna pe an. Pana in ... (vezi toată discuția)