Buna ziua,
In urma unei comenzi online pe pc garage de un monitor de calculator, acesta a livrat produsul cu deschidere colet. La receptia coletului, cutia era integra produsul la fel si deci nu s-a intocmit proces verbal de constatare cu firma de curierat. Numai ca atunci cand am pus monitorul pe masa am observat doua dungi albe, evident display era deteriorat, imaginea nu era decat pe jumatate de ecran. Cei de la pc garage vor sa imi impute mie acest lucru negativ, ca si cum l-as fi spart eu eu sa platesc dauna. Bineinteles firma de curierat se exonereaza, pc garage la fel, iar eu raman si fara monitorul dorit si fara bani. I-am facut retur in astea 14 zile, adica l-am receptionat intr-o sambata, cateva ore mai tarziu l-am montat, si marti i-am facut retur, ca luni m-am tot chinuit sa dau de ei prin mesaje, pt ca nu au un nr de telefon disponibil oricum ai lua-o. Deocamdata au trimis monitorul la un service sa constate, si sa il repare dar reparatia imi va fi mie scazuta din pretul monitorului, asa au spus cei de la pc garage... deci nu prevad o solutionare in favoarea mea. Va rog sa ma sfatuiti ce trebuie sa fac legal ca sa am castig de cauza?
Bună dimineața!
Din punctul meu de vedere, nu prea aveți cum să fiți credibil în fața vânzătorului, mai ales ca ați avut posibilitatea să verificați coletul. Dacă vor fi costuri care nu intră în sfera garanției, este evident ca va trebui să le plătiți. Pe viitor, mai multă atenție.
Succes și numai de bine!