Buna dimineata, scurt si la obiect. Sora mea, sta in chirie. Cine trebuie sa suporte achitarea taxei de salubrizare, si a impozitelor aferente garsonierei unde sta in chirie. S-au afisat taxele pe anul acesta si dorim sa ne lamurim pt a le achita cat mai repede. Multumesc frumos anticipat si va doresc o zi placuta.
Bună dimineața! In mod normal, impozitul anual pe proprietate se achită de către proprietar. Cheltuielile de la avizierul din bloc se achită in general de chirias, dacă nu este specificat altfel in contractul de închiriere. Nu știu sigur dacă ati explicat corect la ce taxe vă referiți pentru că impozitul datorat pe imobil nu aveți dumneavoastră cum să il vedeți. Proprietarul este notificat cu anual cu privire la suma reprezentând impozitul, nu chiriașul. Dacă vă referiți la impozitul pe suma de bani dată ca și chirie, plata acesteia este in sarcina proprietarului.
Da despre taxa de salubritate este vorba. Cheltuielile de la avizier se achita de catre chirias, asta stiu. Dar la Tg Mures s-au afisat in platforma global pay taxele anuale (taxa de salubritate, impozitul pe proprietate, taxa de habitat, impozitul pe autoturism etc). Stiu ca s-au afisat pt ca am verificat pt pt garsoniera pe care o detin eu cu sotul, deci implicit s-a afisat si pe garsoniera unde sta sora in chirie.
Ce ma intereseaza este in situatia surorii mele care sta cu chirie, taxa de salubritate (doar ea face gunoiul) este suportata de chirias sau de catre proprietar?
Taxa pe habitat
ch_mi
Daca o persoana isi are domiciliul legal la o adresa dar ,in fapt, locuieste la o alta adresa,la care dintre cele doua adrese trebuie sa plateasca taxa anuala ... (vezi toată discuția)
Impozit garsoniera
bastonik
cum as putea sa aflu cat este impozitul la o garsoniera,ca nu mai inteleg nimic?stau cu chirie intr-o garsoniera cu contract de inchiriere din focsani,vrancea ... (vezi toată discuția)