Stimati concetateni
Sunt administrator al unui S.R.L. al carui asociat unic de curand a decedat.
De la registrul comertului m-au trimis la notar sa obtin un certificat de succesiune ca sa pot dizolva societatea.
Problema care ma pune pe ganduri este cam ce ar trebui sa contina acest certificat si ce acte doveditoare ar trebui sa prezint notarului in conditiile in care eu nu stiu ce si cate rude are defunctul.
Mentionez ca in ultimii 5 ani societatea a avut profit 0.
Mii de multumiri in speranta ca cineva mi-ar putea da un sfat.
1.Cerere de depunere şi menţionare acte original, în 3 exemplare;
2 Certificatul de deces,(copie);
3. Dacă este cazul: declaraţiile moştenitorilor cu privire la renunţarea la continuarea activităţii
societăţii (original); certificatul de moştenitor (copie);
4. Dacă este cazul, împuternicire specială sau avocaţială pentru persoanele desemnate să
îndeplinească formalităţile legale (original);
5. Dovezile privind plata taxelor legale:
- taxa judiciară de timbru, în original;
- timbre judiciare;
- taxa de registru;
- tariful de publicare în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
Din cate am intels dvs ne-ati intrebat cu ce acte sa mergeti la notarul public pentru certificatul de succesiune. In acest caz trebuie sa luati legatura cu mostenitorii asociatului, pentru a va pune la dispozitie anumite acte.