avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 603 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu de odihna din 2009 neefectuat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu de odihna din 2009 neefectuat

am solicitat joia trecuta prin telefon unei colege sa- mi completeze un bilet de concediu de odihna pentru 2 zile din zilele ramase neefectuate din 2009 .
Colega mi-a spus ca sefa imi semneaza cele 2 zile de CO -am tot comentariul ei pe email....
Astazi, luni . la ora 16 sunt sunata ca nu mi-a semnat concediul de odihna
d-l directorul general ...in conditiile in care de astazi sunt in medical....iar .la noi la serviciu urmeaza restructurari multe ...
Din acest motiv cred ca vor sa ma forteze sa vin la serviciu in perioada de CM si sa semnez preavizul ....
Cum sa procedez?
Cel mai recent răspuns: Tony Theodorescu , Consilier juridic 17:08, 1 Februarie 2010
Ramaneti in concediu medical, iar la intoarcerea din c.m. semnati instiintarea de preaviz ... c.m. suspenda preavizul.
Atata timp cat sunteti in concediul medical nu va poate forta sa veniti la munca si mai ales sa semnatiun preaviz in acest sens.
Concediul de odihna se ia in anul in curs, nu se reporteaza pentru anul urmator.Plata CO neefectuat se achita la incetarea contractuului de munca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Preaviz adinutza.2008 adinutza.2008 Daca inceteaza raporturile de munca in temeiul art.55, lit.b codul muncii, pot ca in perioada de preaviz(15 zile) sa imi iau concediu de odihna sau un concediu ... (vezi toată discuția)