Eu va spun cum trebuie afisat:
- penalizarile neachitate trebuie afisate pe lista de plata, in colanele "Restante" . Aceste restante pot fi la intretinere, la penalizari sau la fonduri, dar fiecare pe coloane separate;
Daca proprietarul nu achita la timp intretinerea, confiorm prev, legale, se calculeaza penalitati si se afiseaza imediat in coloana urmatoare coloanei de "Total luna curenta" - deci aceasta rubrica nu are nimic de-aface cu rubrica in care se afiseaza chelt. de intretinere. Daca ar fi asa cum ati afirmat, se amesteca cele doua sume (intretinere + penallizarile), iar in urmatoarea luna se calculeaza penalizari la penalizari, ceea ce nu este legal.
Asadar, daca proprietarul, in continuare, nu-si achita la timp intretinerea cat si penalizarile afisate, penalizarea lunara va fi adunata la rubrica "Restante penalizari", marind valoarea acesteea. (penalizare la zi + restante la penalizari).
Daca-mi dati o adresa de e-mail, va pot trimite un model de Lista de plata din care reiese clar cele aratate mai sus.
Ce puteti face dvs. acum: aveti dreptul sa reclamati , prima data la presedintele as. prop., la cenzor si in final la Primarie (serv. as. prop.).
Bine ar fi sa notificati as. prop. si sa contestati aceste nereguli si sa-i instiintati ca refuzati sa mai achitati sumele repartizate pe lista de plata - pana la clarificarea si intelegerea de catre dvs, a procedurii corecte.
Succes!