Lucrez (full time) la un BPO de 3 zile. Proiectul la care lucram a fost închis, și am fost transferat la un altul. Am primit un amendament la contract care menționează doar atât: "Program de lucru: Luni-Vineri (09:00-18:00), în acest interval, inegal."
Pe perioada trainingului pentru noul proiect, am fost forțați să lucrăm între 10:00-19:00, ceea ce este în afara programului stipulat în contract. După terminarea trainingului, managerul mi-a spus că sunt obligat să lucrez și în weekend-uri (în contract apare doar L-V), și în plus, săptămâna asta sunt obligat să lucrez 6 zile, pentru că are el nevoie.
Întrebările mele ar fi:
Ce mi-ar putea face dacă nu mă prezint la muncă sâmbătă și duminică? (I-am spus deja în scris de 3 ori că nu am cum)
Este cazul să contactez un avocat sau să mai aștept să văd cum evoluează lucrurile?
Se merită să fac o plângere la ITM, mă pot ajuta, sau ei dau doar amendă firmei?
Conversațiile în scris cu managerul le am în limba engleză (el nu vorbește româna), făcând o sesizare la ITM, oare trebuie să traduc autorizat discuțiile?