avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1256 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună seara! Am trimis în service aspiratorul în ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună seara! Am trimis în service aspiratorul în data de 06.01.2024 ...

Bună seara! Am trimis în service aspiratorul în data de 06.01.2024 cu o defecțiune la motor, am ridicat aspiratorul pe data de 19.01.2024 și am constatat ca nu funcționează sistemul de spălare, l-am readus în magazin în data de 23.01.2024, am fost anunțat ca a ajuns în magazin în data de 31.01.2024, în 01.02.2024 am mers sa îl ridic, iar la probă mânerul s-a rupt(eu nu am atins aspiratorul), am refuzat primirea aspiratorului, mi-au dat un proces verbal, dar nu mi-au spus ca îl trimit iar in service de pe 1 pana în prezent nu am primit niciun răspuns de la magazin.
Ce trebuie sa fac?
Vă rog indrumați-mă, sunt mai bine de 30 de zile de când eu nu am aspirator.
Ultima modificare: Marți, 6 Februarie 2024
AlexaB123, utilizator
Cel mai recent răspuns: AlexaB123 , utilizator 09:17, 8 Februarie 2024
Bună dimineața!
Sunt necesare unele lămuriri suplimentare:
1. Când ați achiziționat aspiratorul?
2. Achiziția a fost pe persoană fizică?
3. Ce scria în procesul verbal semnat?
Va mulțumesc!
Buna dimineața!
Mulțumesc pentru răspuns!
Aspiratorul a fost achiziționat în ianuarie 2023, persoana fizică.
În procesul verbal scrie numele, cod produs, date de pe factură ,,am luat la cunoștință faptul că produsul a sosit din service, însă refuz ridicarea acestuia din următoarele motive: produsul a fost deteriorat în urma probei de funcționare, se va ridica după remedierea problemei"

Livius Laslau a scris:

Bună dimineața!
Sunt necesare unele lămuriri suplimentare:
1. Când ați achiziționat aspiratorul?
2. Achiziția a fost pe persoană fizică?
3. Ce scria în procesul verbal semnat?
Va mulțumesc!

Bună seara,
Având în vedere faptul ca, ultima defecțiune a avut loc în data de 01.02.2024, au termen 15 zile de remediere. Vă recomand să mergeți din nou la magazin și să le comunicați ca, în situația în care nu vă returnează produsul până la data de 17.02.2024, veți merge la Protecția Consumatorului, ceea ce o să și faceți, ducând cu dvs procesul verbal.
Succes și numai de bine!
Buna dimineața! Mulțumesc!

Livius Laslau a scris:

Bună seara,
Având în vedere faptul ca, ultima defecțiune a avut loc în data de 01.02.2024, au termen 15 zile de remediere. Vă recomand să mergeți din nou la magazin și să le comunicați ca, în situația în care nu vă returnează produsul până la data de 17.02.2024, veți merge la Protecția Consumatorului, ceea ce o să și faceți, ducând cu dvs procesul verbal.
Succes și numai de bine!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs in garantie trimis la reparatie VioletaAny VioletaAny Buna seara, Am un produs care este in garantie si a fost trimis pentru reparatie. De la bun inceput mi s-a spus ca nu se stie cat va dura reparatia (piesa ... (vezi toată discuția)
Neridicarea produsului de catre client din service ctarnoveanu ctarnoveanu Buna ziua. In calitate de vanzator produse electrocasnice vreau sa ma lamuresc in legatura cu o problema. M-am intalnit cu acest caz recent si nu am stiut cum ... (vezi toată discuția)