Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In blocul in care stau administratoarea are o rubrica la cheltuielile de intretinere denumita "Alte cheltuieli", in care in fiecare luna toti locatarii platesc o suma fixa per apartament care se adauga la cheltuielile de intretinere.
Este legala o astfel de taxa?
Pot sa fac o cerere in care sa mi se transmita pe ce se cheltuie acei bani?
Adam Grecu
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Asociatia nu impune taxe !
Sigur, daca dvs. nu stiti ce reprezinta acea cheltuiala repartizata tuturor proprietarilor, mai mult, poate niciun proprietar nu stie despre ce este vorba, puteti sa va adresati in scris la presedintele as. prop. sa va explice despre ce este vorba...
Am inteles, multumesc. Si daca raspunsul este ca acei bani sunt pentru un fond de cheltuieli neprevazute al blocului, are dreptul sa oblige plata in cazul acesta?
eugenoctavian1968
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
În lege există obligația de a institui fond de reparații și fond de rulment.
Probabil acea sumă este destinată fondului de reparații. Cât se strânge în fondul de reparații trebuie hotărât de adunarea generală a proprietarilor, nu se poate să vă ceară bani la nesfârșit fără să justifice nimic.
Fond rulment?
mca
In 2009 am platit 200 lei drept \"fond rulment\"?, de fapt s-a spus ca sunt bani necesari efectuarii reparatiilor instalatiei din subsolul blocului.
Acele ... (vezi toată discuția)