avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 828 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... 3 intrebari grila (drept civil)
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

3 intrebari grila (drept civil)

Buna seara. Sunt studenta la Facultatea de Drept si in rezolvarea unor teste grila pentru disciplina Drept civil m-am confruntat cu nsite intrebari grila a caror raspunsuri m-au contrariat. Poate sunt corete rspunsurile din carte sau poate sunt gresite. De aceea va supun atentiei 3 intrebari si raspunsurile pe care eu consider ca sunt corecte. Va rog, in cazul in care am raspuns gresit, sa ma corectati si eventual, daca va permite timpul sa imi dati si cateva argumente pentru raspunsul dumneavoastra. Asadar, intrebarile sunt:
1. Posesia este atributul dreptului de proprietate ce confera titularului puterea:
a. de a-si insusi (apropria) bunul, in puterea sa si in interesul sau
b. de a exercita stapanirea bunului
c. de a da bunului o intrebuintare potrivit naturii sale

2. Concesiunea
a. este specifica numai dreptului de proprietate publica
b. are ca efect, printre altele, schimbarea formei dreptului de proprietate
c. presupune incheierea unui contract de concesiune

3. In materia uzucapiunii de la 10 pana la 20 de ani
a. buna-credinta se prezuma
b. buna-credinta trebuie sa existe numai in momentul dobandirii imobilului
c. buna-credinta trebuie sa existe pe tot timpul posesiei


Va multumesc anticipat pentru timpul alocat acestor intrebari cat si pentru ajutorul pe care mi la-ti oferit.
Cel mai recent răspuns: dreptate , utilizator 10:02, 3 Februarie 2010
1.b;2c;
3. buna credință este obligatorie la dob. bunului
trebuia să studiați atent în doctrină și în C civ
Raspunsurile mele ar fi fost:
1. a, b
2. a, c
3. a

Am studiat Tratatul de drept al lui Hamangiu...si de acolo cam asa am dedus ca ar fi raspunsurile intrebarilor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură