Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună ziua. Am făcut o comandă pe platforma Emag și anume două aspiratoare de mână Mi vacuum cleaner mini de 120 W. Am primit coletul și am achitat contravaloarea aspiratoarelor. Când am deschis coletul am găsit două aspiratoare, dar nu de 120W așa cum am comandat, ci de 40W. Menționez că aspiratoarele sunt vândute pe platforma Emag de firma poloneză VMA PLUS. Văzând că nu este ceea ce am comandat am depus cerere de retur. Am ambalat la loc cele două aspiratoare, intacte. La cererea de retur am selectat opțiunea : vreau banii înapoi. A venit acelaș curier și a preluat pachetul. După două zile Emag m-a notificat : VMA PLUS a respins cererea ta de retur deoarece produsele nu îndeplinesc criteriul de eligibilitate pentru procesul de retur. În acest moment am rămas și fără aspiratoare și fără bani. Menționez că am achitat pentru acele aspiratoare 700 de lei. Ce pot să fac în această situație? Firma care a livrat aspiratoarele este din Polonia, VMA PLUS, și nu este sub jurisdicție românească
Firma nu o fi sub jurisdicție românească, dar vânzarea s-a produs pe teritoriul României, prin platforma comercială Emag. Puteți să vă plângeți la Emag, Protecția Consumatorului și să vă adresați instanței românești pentru recuperarea sumei de bani. Până la urmă sunteți cel păgubit. Nu aveți nici produsele comandate și nici nu v-ați recuperat banii.