Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua!
Am cumparat o canapea ,nu am vazut o fizic pentru ca nu o avea în magazin. Vânzătoarea mi a arătat o pe net și aspus ca o aduce în magazin. De la același magazin am cumparat si mobilier care ne a dat.batai de cap și pierzandu mi încrederea în firma am decis sa anulez comanda. Care inca nu a sosit. Am primit răspuns ca nu se poate ca pierd banii, ca am facut comanda deși nu este asa. Produsul il poate comanda oricine online și poate anula comanda. În magazin,la același produs nu se poate.
Ma puteți infruma.ce sa fac?
Eu cred ca se trage de timp ca să ajungă canapeaua în magazin sa nu o mai putem refuza.
Azi o luna de când magazinul de mobila Laguna mi a livrat și montat gresit mobilierul. A stricat dulapul, a zgâriat parchetul . Ne duce de naș de o luna de zile ca vor veni,nu a u venit.
O luna de când au spus ca va sosi canapeaua,termen de livrare 30 zile, atins azi. Am vrut sa o refuz,nu se poate.
Peste 10000 lei plătiți si stau cu lucrurile.in saci sperând ca azi mâine vor veni.
Fara cuvinte.