avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 635 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Buna ziua! Intrebarea mea este legata de indemnizatia ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Buna ziua! Intrebarea mea este legata de indemnizatia de crestere ...

Buna ziua!

Intrebarea mea este legata de indemnizatia de crestere a copilului. Lucrez ca PFA in Romania si am stagiul necesar de cotizatie pentru a beneficia de aceasta indemnizatie.
Sunt insarcinata si as dori sa nasc in Franta si sa-mi stabiliesc rezidenta aici. Mai am dreptul sa primesc indemnizatia de crestere a copilului daca rezidenta mea este in alta tara?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:02, 19 Iunie 2024
Indemnizatia pentru CCC nu este conditionata de stagiu de cotizare si de alte aspecte mentionate in OUG 111/2010 .

Drepturile prevăzute de OUG 111/2010 se acordă în situația în care solicitantul îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este cetățean român, cetățean străin sau apatrid;
b) are, conform legii, domiciliul sau reședința pe teritoriul României;
c) locuiește în România împreună cu copilul/copiii pentru care solicită drepturile și se ocupă de creșterea și îngrijirea acestuia/acestora.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie crestere copil Lulusi Lulusi Buna ziua, In aprilie 2017 o sa nasc in UK, copilul urmand sa aiba dubla cetatenie tatal avand rezidenta in UK. Eu am incetat contractul de munca in tara in ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie copil pentru mama studenta Nicolae87 Nicolae87 Buna ziua, am si eu o intrebare: Daca sotia mea este insarcinata in luna a 8-a, si a finisat studiile in luna iulie in strainatate, si urmeaza sa faca ... (vezi toată discuția)