avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 916 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale AJUTOR
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

AJUTOR

CONTRACT DE PRESTARI SERVICII

Nr.___/______


1. PARTILE CONTRACTANTE



S.C. CARO IMPEX S.R.L.,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcu functia de director tehnic, in calitate de PRESTATOR

si

DIRECTIA SILVICA yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydirector economic, in calitate de BENEFICIAR

Prin libera vointa si de comun acord, avand in vedere dispozitiile legale in materie, am convenit incheierea prezentului contract de PRESTARRI SERVICII, cu respectarea urmatoarelor clauze:




2. OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul contractului il constituie executarea lucrarilor de ignifugare la obiectivul “Cabana turistica”situata in padurea Balanoaia





3. TERMENUL SI DURATA CONTRACTULUI

Prestatorul se obliga sa inceapa executarea lucrarilor in termen de 5 zile de la data incasarii avansului de 30% din valoarea totala a devizului.
Durata de executie este de 5 zile de la inceperea lucrarilor.



4. VALOAREA CONTRACTULUI; CONDITII DE PLATA; PENALITATI:

Valoarea contractului este cea rezultata din devizul lucrarii,adica 32.672,11 RON.

Beneficiarul va plati prestatorului contravaloarea totala a lucrarilor pe baza de factura si situatie de plata in 5 zile de la receptia lucrarilor;

Beneficiarull nu are dreptul sa amane plata nici unei sume scadente catre prestator, in baza Contractului, pe seama unei reclamatii cu privire la produse si servicii neconforme.

Prestatorul nu se face vinovat de modificarile de preturi survenite pe parcursul derularii contractului, ca urmare a modificarii preturilor de achizitie de catre producator si intervenite in timpul derularii contractului.

In cazul in care beneficiarul nu-si indeplineste obligatia de plata, la termenul scadent, convenit de comun acord, ori acesta este inregistrat in Centrala de Incidente de Plati, cu incidente majore, prestatorul este in drept sa sisteze executarea lucrarilor, sau daca livrarea continua, plata se va face in numerar la delegatul societatii, la momentul livrarii.











5. OBLIGATIILE PARTILOR



OBLIGATIILE PRESTATORULUI :


a) sa execute lucrarile conform documentatiei puse la dispozitie de beneficiar;
b) sa asigure materiale de calitate si omologate prevazute in documentatia de executie;
c) cand se ivesc neconcordante intre proiect si situatia din teren,prestatorul este obligat sa anunte beneficiarul in vederea consultarii
pentru prelungirea contractului si angajarii de cheltuieli suplimentare;
d) sa inceapa lucrarea in termen de 5 zile de la data primirii avansului in cont si sa finalizeze lucrarea in termen de 5 de zile de la inceperea executiei;
e) sa puna la dispozitia beneficiarului oferta de preturi a serviciilor ori de cate ori aceasta se modifica;


6)OBLIGATIILE BENEFICIARULUI:

a)sa plateasca pretul serviciilor, la termenul si in conditiile care au fost stabilite de comun acord.
b)Sa nu intreprinda actiuni prin care dauneaza imaginii sau numelui prestatorului si al producatorului de origine al materialelor. In caz contrar prestatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe relatiile comerciale si de a cere daune interese si daune morale.
c)sa puna la dispozitie obiectivul de executat;
d) In cazul depasirii volumului de lucrari,care nu au fost cuprinse in antemasuratoare,cu acordul beneficiarului,vor face obiectul unui act aditional prezentului contract.
e) In cazul diminuarii volumului de lucrari contractate,beneficiarul,va prelua contra cost materialele care au fost achizitionate de catre prestator.


7)CLAUZA DE CONFIDENTIALITATE

Partile convin ca pe durata contractului si o perioada de 5 ani dupa incetarea/rezilierea acestuia sa ia toate masurile rezonabile necesare pentru a preveni dezvaluirea unor astfel de informatii pe care le primesc, de comun acord, una de la alta sau pe care le pot obtine in alte modalitati. In cazul in care partile nu vor respecta obligatiile asumate cu privire la confidentialitatea informatiilor si vor dezvalui aceste informatii la terte persoane, partea considerata raspunzatoare va plati catre cealalta parte toate daunele provocate de dezvaluirea informatiilor confidentiale.

8. CLAUZA PENALA

In cazul in care beneficiarul nu efectueaza plata la timp sau refuza sa plateasca pretul facturat al serviciilor, va plati penalitati in procent de 0,1% pe zi de intarziere din valoarea facturii neachitate dupa data scadenta a facturii. Valoarea penalitatilor poate depasi cuantumul sumei datorate.

Beneficiarul este de drept in intarziere la data cand trebuia efectuata plata, conform art. 43 din Codul Comercial, fara a mai fi necesara notificarea prevazuta de art.1079 din Codul Civil.

Emiterea de catre beneficiar a biletelor la ordin/cecurilor neacoperite, refuzate la plata sau cu provizionul retras constituie infractiune de inselaciune, in conformitate cu prevederile Codului Penal si urmeaza a se sesiza organele de urmarire penala in termen de 48 de ore de la constatare.



9. INCETAREA CONTRACTULUI

Prezentul contract inceteaza in urmatoarele cazuri :

a) dupa ce beneficiarul a platit prestatorului contravaloarea totala a lucrarilor,si prestatorul a finalizat lucrarile;
b) in cazul in care, prin hotarare judecatoreasca, beneficiarul este declarat in incapacitate de plata;

10. NOTIFICARI INTRE PARTI

Beneficiarul se angajeaza sa notifice prestatorului cu privire la orice schimbari referitoare la numele si adresa companiei, la banca acesteia si la numarul de cont bancar, in termen de maximum 3 zile de la data cand aceste schimbari s-au produs..



11. FORTA MAJORA

Nici prestatorul si nici beneficiarul nu vor fi facuti responsabili pentru orice intarziere daca motive de Forta Majora impiedica Partea, oricare ar fi ea, sa execute, in intregime sau partial, obligatiile sale. Aceste imprejurari sunt: situatii conflictuale violente, greve, explozii, interventii fortuite asupra cailor de comunicatii si de acces, intreruperi fortate de alimentare cu combustibili, materii prime necesare procesului de productie si/sau fabricatie, fenomene meteorologice grave si/sau de mare intensitate,cutremure,inundatii, etc.

12. DISPOZITII FINALE

Prezentul contract intra in vigoare de la data primirii de catre prestator a avansului de 30% din valoarea totala a devizului;
Modificarea prezentului contract se face prin act aditional incheiat intre partile contractante.
Actele aditionale impreuna cu prezentul contract reprezinta vointa partilor si inlatura orice alta intelegere verbala dintre acestea.



13. LEGEA DE GUVERNARE. ARBITRAJ

Acest Contract va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legislatia din Romania.
Partile vor rezolva pe cale amiabila toate neintelegerile, problemele si reclamatiile rezultate din incheierea, derularea si interpretarea prezentului contract. Litigiile dintre parti vor fi solutionate de catre Arbitrajul de pe langa Camera de Comert si Industrie Giurgiu sau instanta de judecata competenta din Giurgiu.

Acest contract a fost incheiat in doua exemplare, cate unul pentru fiecare parte contractanta, ambele avand aceeasi valoare juridica




BENEFICIAR PRESTATOR

AS VREA SA MA CORECTATI DACA AM GRESIT UNDEVA IN ACEST CONTRACT.EU SUNT INCA LA INCEPUT SI VREAU SA FIU SIGURA PE EL.


Cel mai recent răspuns: OANA GORAN , Consilier juridic 16:59, 23 Octombrie 2006
E Ok daca esti prestatorul.
As mai pune in plus cine va face receptia lucrarilor.
A, si as inlatura arbitrajul pentru ca sunt costurile foarte mari la procedura de arbitraj.
da sunt de acord cu colega, ar fi bine sa specifici cine, unde se face receptia, un proces verbal de predare primire semnat de ambele parti,.

in loc de Curtea de Arbitraj as trece instanta competenta material conform c.proc.civ.

iar la forta majora as completa :
**. Forta majora asa cum este prevazuta de lege apara de raspundere partea care o invoca, sub rezerva prezentarii dovezii emise de Camera de Comert si Industrie a Romaniei. Partea care invoca forta va aduce la cunostinta celeilalte parti aparitia cazului de forta majora in cel mult 48 de ore de la producerea acestuia.

**. Daca durata confirmata a existentei cazului de forta majora este mai mare de 10 zile, partile se vor intalni pentru a decide conditiile continuarii sau ale incetarii contractului.

** In caz de forta majora nici una din parti nu are dreptul de a cere celeilalte parti daune interese, insa, partile au datoria de a-si onora toate obligatiile deja scadente la data aparitiei situatiei de forta majora.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract de executie valica_21 valica_21 buna ziua.lucrez la o firma de constructii si montare geam termopan.am conceput un contract de executie lucrari si am parcurs urmatoarele puncte:partile ... (vezi toată discuția)
Contract in conditii lump sum andr33apn andr33apn Care sunt prevederile unui contract in conditii lump sum? Va multumesc anticipat (vezi toată discuția)
Contract de audit institutii publice Flowersy Flowersy Va rog mult, ma poate ajuta cineva cu un model de contract de audit pentru insitutiile publice, respectiv primarii?? Succes in toate! (vezi toată discuția)