Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna. Am si eu o problema. In 2021 decembrie am achizitionat o masina noua de la Hyundai, momentan am doar 24.000 km si deja am probleme la motor. Consuma foarte mult ulei. Am vorbit cu service-ul si mi-au zis ca trebuie sa repara motorul. Intrebarea mea este ca cum pot sa fortez service-ul sa inlocuiasca motorul cu una noua? Daca dureaza mult reparatia pot cere o masina de schimb? Am ceva sanse de masina noua sau restituire de bani? Multumesc.
Mai întâi trebuie verificat dacă face obiectul garanției sau a fost uzură din cauza exploatării. Dacă se repară în garanție, decizia e a vânzătorului, nu a dvs.