avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 266 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... diurna
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

diurna

Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati in rezolvarea urmatoarei probleme: sunt medic si in fiecare luna trebuie sa merg in resedinta de judet ~100 km pentru a depune rapoartele lunare la CAS. Daca eu nu pot ajunge personal si o deleg cu aceasta sarcina pe angajata mea-asistenta pentru a merge sa depuna situatiile pot sa-i acord diurna daca perioada de timp depaseste 12 ore? Cat este nivelul legal al diurnei? In cazul in care ramane peste noapte in orasul respectiv la o prietena pot sa-i acord 30 lei pentru cazare? Cum procedez, ce acte trebuie sa intocmesc pentru acesti 30 lei(deductibili din venit??)?

Multumesc,
Cel mai recent răspuns: Arpen Solution , Contabil 16:48, 7 Februarie 2010
Diurna se acorda daca deplasarea depaseste 12ore si este deductibila in limita 2.5 fata de cea la nivel bugetar (13 lei) pe zi - adica 32.5 lei/zi. Cat pentru cazare este nevoie de document justificativ de la unitatea de cazare. Pentru inregistrare se intocmeste ordin de deplasare cu stampila de la locul deplasarii in care se trec documentele justificative precum si diurna.
Bonul de benzina reprezinta cheltuiala deductibila?
Multumesc
conform codului fiscal in vigoare combustibilul nu este deductibil pentru activitatea pe care o desfasurati.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Decontare diurna in cazul unui sofer angajat teiu teiu In situatia in care, salariatul este de profesie sofer, angajat cu CIM si efectueaaza deplasari zilnice intre doua sau mai multe localitati beneficiaza de ... (vezi toată discuția)
Diurna sau ore suplimentare vivi23ro vivi23ro buna ziua plata diurnei de deplasare inseamna ca sint acoperite toate orele peste program indiferent de numarul lor pe acea zi, sau exista un numar limitat ... (vezi toată discuția)