avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 416 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Bună ziua! Sunt profesor de psihopedagogie specială, ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Bună ziua! Sunt profesor de psihopedagogie specială, pe un ...

Bună ziua!
Sunt profesor de psihopedagogie specială, pe un post titularizabil cu contract pe perioadă nedeterminată. În anul 2022 am intrat în CCC, iar anul acesta începând cu 01.09.2024 am reluat activitatea . Am și eu o nelămurire privind grila mea de salarizare. Având în vedere ca am avut contractul suspendat, beneficiez de măririle salariale actuale sau eu voi rămâne pe salariul vechi până la următoarele măriri ?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 04:43, 4 Septembrie 2024
Legea 202/2002
art.10
....
(8) La încetarea concediului de maternitate, a concediului pentru creșterea copiilor în vârstă de până la 2 ani, respectiv 3 ani în cazul copilului cu dizabilități, a concediului paternal sau a concediului de îngrijitor, salariata/salariatul are dreptul de a se întoarce la ultimul loc de muncă ori la un loc de muncă echivalent, având condiții de muncă echivalente, și, de asemenea, de a beneficia de orice îmbunătățire a condițiilor de muncă la care ar fi avut dreptul în timpul absenței.

Altfel spus, la revenirea din CCC, salariul dvs trebuie actualizat cu toate modificarile survenite in perioada cat ati fost in CCC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Modificare salariu întoarcere cic Alelena Alelena Buna ziua, In urma concediului de creștere a copilului ,având contractul suspendat au avut loc majorări salariale anuale plus o majorare venită din ... (vezi toată discuția)