avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 831 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna Ziua! Am cumparat o masina noua de la Silver ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna Ziua! Am cumparat o masina noua de la Silver Motors, Timisoara, ...

Buna Ziua!

Am cumparat o masina noua de la Silver Motors, Timisoara, iar la 6000km s-a stricat si am dus-o cu platforma inapoi in reprezentanta (Marti, 27.08.2024). Mi-au facut fisa de intrare in service si au spus ca incearca tot in aceeasi zi sa vada care este problema ei. Desigur, zilele ce au urmat nu s-a intamplat asta, iar la insistentele telefonice mi-au programat-o pentru expertiza tehnica abia pentru Luni 02.08.2024.

Luni la finalul zilei, i-am sunat si mi-au spus ca inca nu au reusit sa se uite la ea si ca isi cer scuze ( chiar daca de data asta aveam chiar si programare facuta de ei ). Mi-au spus ca vor incerca pana Miercuri sa aiba un rezultat. Astazi este deja Joi (05.09.2024) si inca nu m-au contactat.

As vrea sa stiu ce drepturi legale as avea in asemenea situatie, masina clar are o problema majora avand in vedere ca se rupsese ceva pe la cutie si nu mai mergea deloc, iar eu acum , dupa nici 2 luni dupa achizitia unei masini de NOUA, am ramas un pieton cu rate. Desigur pentru mine cel mai fericit caz ar fi sa primesc alta sau banii inapoi.

Totusi avand in vedere aceste amanari si neseriozitatea, cum as putea sa ii grabesc macar in a imi solutiona cazul. Vanzatorul nu ar trebui sa aibe totusi mai multe obligatii? La reprezentanta mi s-a zis ca masinile care vin pe daune sunt prioritizate fata de cele ce vin pe garantie...
Ultima modificare: Joi, 5 Septembrie 2024
Rares1312, utilizator
Cel mai recent răspuns: Rares1312 , utilizator 12:06, 5 Septembrie 2024
Cereți o mașină de înlocuire, poate se grăbesc
Pe langa faptul ca trebuie sa dau "20 de telefoane si 10 mailuri" ca sa primesc orice fel de raspuns, atunci cand le-am cerut au spus ca toate sunt date si ca se prioritizeaza si in acest caz clientii cu masinile care vin pe daune, nu pe garantie.
Ultima modificare: Joi, 5 Septembrie 2024
Rares1312, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Solutie legala reparare cu rca arexuta arexuta Sunt proprietara unui autoturism OPEL ASTRA K achizitionat de la ATP MOTORS Baia Mare. Mentionez ca autoturismul este nou-nout, achizitionat in urma cu 2 luni ... (vezi toată discuția)
Auto second hand axa111 axa111 Buna ziua ! Am o mare, mare problema. Am vandut saptamana asta un autoturism (masina personala). Au venit cumparatorii, au vazut-o si mi-au spus sa mergem la ... (vezi toată discuția)
Peugeot - garantie falsa Blu7 Blu7 Buna ziua, Am achizitionat la sfarsitul lunii iulie o masina peugeot. In momentul in care mi-a fost predata masina mi s-a spus ca momentan carnetul de ... (vezi toată discuția)