Lucrez la o intreprindere ca economist.Avem cereri pentru eliberarea a circa 1000 de adeverinte cu veniturile brute anterioare datei de 01.04.2001 conform Anexei 6 din Legea 360/2023-Legea pensiilor.
Pentru perioada 1994-2001 nu avem state de salarii pe format de hartie semnate si parafate, ci doar o arhiva electronica de la Oficiul de informatica.Au aceste date valoare juridica in cazul unui control al Casei de Pensii sau ale instantelor judecatoresti?
Daca nu, ce putem face ca aceasta baza de date sa aiba putere legala?Sa fie semnata de actuala conducere care sa scrie ca este conforma cu statele de salarii pe format de hartie, sa consideram ca statele initiale au fost distruse si le-am refacut conform legii arhivelor, etc....?
Daca sunt arhivate electronic , au valoare juridica ... nu trebuie sa se scrie conform cu statele de salarii format de hartie ca nu este corect ..mai degraba, s-ar putea mentiona ca datele au fost extrase din statele de salarii din perioada ....
Arhivarea electronică transformă documentele fizice existente în imagini digitale prin scanare, care sunt ulterior organizate într-o arhivă tot electronica (baza de date).