avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1514 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua.Am o nelămurire și va rog să mă ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua.Am o nelămurire și va rog să mă ajutați.Am lucrat ...

Bună ziua.Am o nelămurire și va rog să mă ajutați.Am lucrat cu contract part time timp de două luni.Sunt diagnosticata cu cancer și doresc sa vă întreb dacă sunt plătită 100% deoarece sunt in concediu medical.Am întrebat la locul de munca și mi s a spus că nu iau niciun ban.Va mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:07, 14 Septembrie 2024
Pentru a beneficia de concedii și indemnizații de asigurări sociale de sănătate, persoanele trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
a) să îndeplinească stagiul minim de asigurare necesar deschiderii drepturilor;
b) să prezinte adeverința eliberată de plătitorul de indemnizații din care să reiasă numărul de zile de concediu de incapacitate temporară de muncă avute în ultimele 12/24 luni, după caz.


Stagiul minim de asigurare pentru acordarea drepturilor prevăzute de lege este de 6 luni realizate în ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acordă concediul medical, în condițiile prevăzute în normele de aplicare a prezentei ordonanțe de urgență.

Ce refuz au invocat pentru neplata ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua ! m-am angajat la o firma si dupa ce am semnat c.i.m,m-a ... elisabeta05 elisabeta05 Buna ziua ! M-am angajat la o firma si dupa ce am semnat C.I.M,m-a avertizat ca timp de 6 luni, sa nu imi iau C.M ,ca nu va fi platit.Timp de 3 ani nu am mai ... (vezi toată discuția)
Concediu prepl RoxanaAdy RoxanaAdy M am angazat anul acesta in luna mai si am nascut pe 25 septembrie 2019 si nu mi sa plătit concediul prenatală. MENDIONEZ CA NU AM LUCRAT TIMP DE 3 ANI SI ... (vezi toată discuția)