avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 398 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... La incetarea unei activitatii ca angajat la o ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

La incetarea unei activitatii ca angajat la o societate comerciala ...

La incetarea unei activitatii ca angajat la o societate conerciala in urma demisiei, este obligatoriu ca societatea sa intocmeasca o nota de lichidare??
Daca da, care este durata in care se poate incheia acest document dupa predarea tuturor bunurilor avute in gestiune?
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:02, 3 Octombrie 2024
La incetarea raportului de muncă cu un salariat, angajatorul îi poate elibera acestuia o notă de lichidare.

In general, emiterea notei de lichidare se face, de obicei, la data lichidării salariului aferent ultimei luni lucrate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Se poate sa mi se refuze eliberarea notei de lichidare? geoiv geoiv Mi-am dat demisia, cf art.81 cu respectarea preavizului de 20 zile lucratoare dintr-o banca, la care am un credit in CHF. Acum ei imi impun semnarea unui act ... (vezi toată discuția)
Fisa de lichidare - continut waterwitched waterwitched Buna ziua, Va rog sa enumerati informatiile obligatorii pe care trebuie sa le contina o Fisa de Lichidare pentru o persoana care nu a avut gestiune si data ... (vezi toată discuția)
Nota de lichidare Daliborka Daliborka Buna ziua, Nota de lichidare este obligatorie?Sm inteles ca ar fi intrat in vigoare si legea care impune existenta notei de lichidare? Stiti ceva?exista un ... (vezi toată discuția)