avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 621 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Bună sunt mamă elevă și primesc lunar o ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Bună sunt mamă elevă și primesc lunar o indemnizație de ...

Bună sunt mamă elevă și primesc lunar o indemnizație de creștere copil,dacă mă transfer la seral mai primesc această indemnizație?
Cel mai recent răspuns: CPP , Avocat 15:29, 8 Octombrie 2024
da, intrucat se iau in considerare cele 12 dinaintea nasterii copilului.
Bună ziua!
Art. 2
(1)Persoanele care, în ultimii 2 ani anteriori datei naşterii copilului, au realizat timp de cel puţin 12 luni venituri ...

(5)Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral şi din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:

m)frecventează, fără întrerupere, cursurile de zi ale învăţământului preuniversitar, inclusiv în cadrul programului "A doua şansă", sau, după caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licenţă ori de master, precum şi ale învăţământului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, în ţară sau în străinătate, într-un domeniu recunoscut de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, cu excepţia situaţiei de întrerupere a cursurilor din motive medicale;

Legea impune condiția urmării învățământului la zi pentru acordarea indemnizației, pentru cele 12 luni anterioare nașterii copilului. Nu spune nimic despre ce se intamplă după. Eu zic ca puteti trece la seral, problema e daca apar venituri. Pentru mai multă siguranță aș întreba si la Agentia de Plați Sociale pentru că in cele din urma contează interpretarea celui ce aplica legea.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură