Adam Grecu
Utilizator 6din 6 utilizatori consideră acest răspuns util
Comitetul executiv informeaza proprietarii ca este necesar sa se faca ordine si curarenie in acel pod.
Presedintele, merge din casa in casa cu cate o invitatuie de participare la actiune, poate i-a cu el si o sticla cu vin....
In informarea de la avizier stabileste si o data limita. Daca in acest timp, proprietarii nu au nicio reactie, DA, presedintele poate angaja o firma care sa efectuiaza lucrarea respectiva.
Din cate stiu, aceste poduri fac parte din suprafata comuna dar este burdusit de niste dragalasi de porumbei care fac o mizerie de nedescris, asa ca cei care au reclamat , au dreptate !
Succes, oameni buni si nu asteptati nush ce firma sa va faca curat in pod!
Toată acțiunea a fost făcută tacit, fără consultarea și obținerea acordului de la proprietarii blocului.
Nu există sesizare din partea proprietarilor, nu am fost informați la avizier, asociația nu a întocmit nici măcar un proces verbal.
După ce am observat la avizier în listă o coloana cu curățenie pod, 150ron/proprietar, am întocmit un tabel nominal în care cei 13 din 20 de proprietari au semnat că nu sunt de acord cu această lucrare întrucât nu au fost informați.
Din cele trei oferte pe care administratorul le-a supus spre analiza si aprobare comitetului executiv, doua sunt facute cu firme radiate (ofertele sunt redactate lafel, este clar ca sunt întocmite de aceeași persoană).
Am făcut sesizare la împuterniciții primăriei să anuleze contractul întrucât nu au respectat prevederile legii 196/2018, nici măcar nu i-a sancționat pentru nerespectarea atribuțiilor.
Am făcut sesizare la SICE pentru Abuz în serviciu și Înșelăciune. S-a deschis dosar la parchet.
Cei din asociație au mințit în declarație că proprietarii au solicitat și că sunt de acord cu aceste lucrări ce urmau a fi efectuate.
Procurorul dispune clasarea cauzei având ca obiect săvârșirea infracțiunii de Abuz în serviciu și Înșelăciune.
Am dreptul în 20 de zile de la comunicarea ordonanței să formulez o plângere împotriva ei.
Cum să procedez în continuare pentru anularea contractului de curățenie și cei vinovați să suporte consecințele conform legii?
Orice actiune, imbunatatire, etc care necesita cheltuieli mari se aproba de ad generala ordinara prin introducerea in bugetul asociatiei. Nu este o lucrare simpla si trebuia prevazuta si aprobata in bugetul asociatiei la respectiva ad. generala.