avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 845 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... FISE POST
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

FISE POST

Buna seara!!
Am si eu nevoie de niste fise de post. Cine ma poate ajuta???
Ptr.
-sef serviciu comert cu amanuntul si ridicata
-FISA POSTULI CONDUCATOR AUTO
-FISA POSTULUI INSPECTOR RESURSE UMANE
-FISA POSTULUI CONTABIL SEF
-FISA POSTULUI DIRECTOR ECONOMIC
-FISA POSTULUI ECONOMIST
-FISA POSTULUI ADMINISTRATOR
-FISA POSTULUI CASIER
-FISA POSTULUI ELECTRICIAN
-FISA POSTULUI SEF SERVICIU DEPARTAMENT ECONOMICO-FINANCIAR
-FISA POSTULUI PAZNIC
-FISA POSTULUI TEHNICIAN MERCEOLOG
-FISA POSTULUI DIRECTOR COMERCIAL
-FISA POSTULUI VANZATOR
-FISA POSTULUI GESTIONAR
Titulatura postului: director tehnic
Status-ul postului: ¨ vacant
 ocupat:
Titularul postului: se completeaza numele si prenumele persoanei care ocupa
postul
Cod C.O.R.: 122701
Organizatia: se completeaza denumirea exacta a firmei
Departamentul: se completeaza denumirea departamentului in care este
incadrat postul
Titulatura postului imediat superior: se completeaza denumirea postului ierarhic
superior acestui post
Limite salariale: limita inferiora si cea superioara pentru acest post
Data intocmirii: se specifica data exacta la care a fost intocmita fisa de post
Intocmita de: se completeaza cu numele persoanei si functia acesteia in
cadrul organizatiei
Rezumatul postului:
 organizarea activitatii departamentului de productie; supervizarea activitatii personalului din cadrul departamentelor de productie, de transport, obiectivelor, atelierului de reparatii si intretinere, depozitului de materiale; elaborarea programelor de modernizare tehnologica; oferirea de consultanta si consiliere tehnica.

Atributii si responsabilitati:
• propunerea de masuri si solutii in vederea valorificarii la maximum a capacitatilor de productie existente si a modernizarii unor procese de productie;
• elaborarea de planuri de investitii si achizitii tehnologice care sa conduca la atingerea dezideratelor de rentabilitate economica si competeitivitate pe piata a organizatiei;
• asigurarea coordonarii activitatii departamentului de productie cu obiectivele organizationale si cu activitatea celorlalte departamente (de cerectare, financiar-contabil, contractare-valorificare);
• acordarea de consultanta si consiliere tehnica directorului general, in vederea luarii unor decizii eficiente in ceea ce priveste organizatia;
• urmarirea si asigurarea respectarii regimului tehnologic al fiecarei instalatii, a realizarii la termen si de buna calitate a lucrarilor de reparatii si revizii a instalatiilor si utilajelor;
• urmarirea si asigurarea incadrarii in consumurile specifice stabilite la energie si combustibili;
• stabilirea programului de masuri tehnico-organizatorice, a planului de masuri de protectia muncii si a planului pregatirilor de iarna si analiza periodica a stadiului realizarii acestora;
• luarea de masuri in domeniul protectiei muncii sub aspectul instruirii personalului si examinarii asupra cunostintelor acestuia;
• verificarea masurii in care sunt indeplinite normele de protectia muncii si dispozitiile stabilite in urma controalelor efectuate;
• indrumarea si rezolvarea problemelor legate de poluare si protectia mediului;
• organizarea si asigurarea existentei tehnice in cadrul sectiilor de productie;
• organizarea, analiza si urmarirea respectarii dispozitiilor legale privind accidentele tehnice si accidentele de munca;
• indrumarea si verificarea activitatii sectiilor pentru buna intretinere a instalatiilor si utilajelor;
• asigurarea aprovizionarii ritmice a sectiilor cu materiale, combustibili si utilajele necesare realizarii programului de productie;
• intocmirea instructiunilor de functionare a instalatiilor si utilajelor, precum si a instructiunilor proprii de protectie a muncii si prevenirea si stingerea incendiilor;
• stabilirea si repartizarea responsabilitatilor in cadrul departamentului de productie, a obiectivelor, a depozitului de materiale, a atelierului de reparatii si intretinere a utilajelor si a departamentului de transporturi.

Relatii la locul de munca:
• de subordonare: se completeaza titulatura postului ierarhic imediat superior
• de supraordonare: se completeaza titulatura postului/posturilor subordonate
de colaborare/ functionale: director economic, director de cercetare (daca exista, se pot adauga si alte relatii de colaborare/functionale pentru acest post).

Program de lucru:
• 8 ore/zi, 5 zile/saptamana (sau se completeaza cu un alt program al organizatiei);
• posibilitate de prelungire peste program in situatiile cresterii numarului de contracte si a presiunii timpului in vederea finalizarii lor sau alte situatii exceptionale (accidente tehnice, accidente de munca); (se precizeaza si acest aspect daca este cazul si/sau alte aspecte care fac referire la programul de lucru).

Conditii de munca:
• obisnuite;
• atat munca de birou, cat si munca de teren;
• atat munca individuala, cat si munca in echipa;
• deplasari pe distante scurte sau medii (obtinerea de informatii sau documente, controlul si supervizarea activitatii la punctele de lucru).

Unelte, instrumente, echipament de lucru:
• instrumente specifice muncii de birou (computer, imprimanta, scaner, xerox, fax, etc.).

Posibilitati de promovare:
• in sfera de activitate actuala (se precizeaza daca exista sau nu posibilitati de promovare);
• transferul in cadrul unui alt departament sau pe o alta pozitie ierarhica superioara sunt conditionate de nevoile organizatiei si de achizitia unor abilitati si deprinderi din alte sfere de activitate;
• transferul in cadrul unui alte filiale este conditionat de nevoile organizatiei (se completeaza doar daca acesta varianta ar putea fi posibila).

Cerinte pentru exercitare:
1. Cerinte medicale:
1.1. rezistenta la oboseala si solicitari efective si intelectuale;
1.2. acuitate auditiva normala;
1.3. vorbire normala.
2. Cerinte psihologice:
2.1. inteligenta peste nivelul mediu (capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvolatata, judecata rapida, capacitate de deductie logica);
2.2. usurinta in exprimarea ideilor, deprinderea de a vorbi in public;
2.3. creativitate, inovatie;
2.4. asumarea responsabilitatilor;
2.5. rezistenta la sarcini repetitive;
2.6. capacitate de relationare interumana;
2.7. adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;
2.8. echilibru emotional.
3. Activitati fizice:
3.1. lucrul in pozitie sezanda perioade indelungate;
3.2. vorbire;
3.3. ascultare;
3.4. diferentiere a culorilor;
3.5. folosire a mainilor;
3.6. folosire a degetelor;
3.7. comutare si concentrare a privirii.
4. Educatie si pregatire profesionala:
4.1. studii superioare de profil tehnic;
4.2. cunostinte de operare pe calculator;
4.3. cunoasterea a cel putin o limba straina.
La acest capitol se precizeaza toate conditiile pe care ar trebui sa le indeplineasca ocupantul acestui post, conditii care evident sunt stabilite de fiecare organizatie in parte.
5. Deprinderi transferabile:
5.1. acordare si transmitere de informatii;
5.2. asigurare de consultanta in domeniul tehnic;
5.3. culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;
5.4. planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
5.5. pregatire de materiale si rapoarte;
5.6. deprinderea de a lucra in echipa;
5.7. deprinderi de cercetare si investigare.
Titulatura postului: responsabil compartiment protectia muncii – prevenirea si stingerea incendiilor – protectia mediului
Status-ul postului:
Titularul postului: se completeaza numele titularului postului
Cod C.O.R.:
Organizatia: se completeaza numele exact al firmei
Departamentul: protectia muncii – prevenirea si stingerea incendiilor –
protectia mediului sau titulatura unui alt departament din cadrul organizatiei in care este incadrat postul
Titulatura postului imediat superior: se completeaza titulatura postului ierarhic
superior
Limite salariale: limita salariala inferioara si superioara pentru acest post
Data intocmirii: se completeaza data la care a fost intocmita fisa de post
Intocmita de: se completeaza numele persoanei care a realizat fisa de post
si postul ocupat de aceasta in cadrul organizatiei

Rezumatul postului:
controlul modului cum se aplica reglementarile legislative in vigoare si normele referitoare la prevenirea riscurilor de incendii si altor riscuri, securitatea muncii, protectia sanatatii angajatilor si protectia mediului inconjurator; acordarea de consultanta in acest sens; elaborarea de instructiuni proprii de securitate a muncii.

Atributii si responsabilitati:
• controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare privind Protectia Muncii, Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectia Mediului de catre toti anagajatii;
• acordarea de consultanta departamentelor, celor care coordoneaza diferite departamente din cadrul organizatiei cu privire la reglementarile legislative in vigoare si normele privitoare la Protectia Muncii, Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectia Mediului;
• asigurarea instruirii si informarii personalului tehnico-administrativ in probleme de Protectia Muncii, Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectia Mediului prin cele trei forme de instructaj;
• cercetarea, inregistrarea, declararea si tinerea evidentei accidentelor de munca si a bolilor profesionale, a accidentelor tehnice si a avariilor;
• elaborarea de instructiuni proprii de securitate a muncii impreuna cu birourile operative de specialitate pentru toate utilajele;
• elaborarea, impreuna cu conducerea societatii, a listei cu dotarea echipamentelor de protectie si de lucru a salariatilor;
• intocmirea planului de interventie in vederea Prevenirii si Stingerii Incendiilor pentru toate punctele de lucru;
• intocmirea programului de masuri pentru Protectia Muncii;
• intocmirea intregii documentatii cu privire la obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor de mediu, precum si a documentatiei de mediu necesare obtinerii formelor de punere in practica a diferitelor activitati ale organizatiei;

Relatii la locul de munca:
• de subordonare: se completeaza titulatura postului ierarhic superior
• de supraordonare: se completeaza titulatura postului/posturilor aflate in
subordine (daca acestea exista)
• de colaborare/ functionale: se completeaza titulatura tuturor posturilor din
cadrul organizatiei cu care sunt stabilite relatii
de colaborare

Program de lucru:
• 8 ore/zi, 5 zile/saptamana (sau se completeaza cu un alt program al organizatiei);
• posibilitate de prelungire peste program in cazuri de accidente sau incendii.

Conditii de munca:
• obisnuite;
• atat munca de birou, cat si munca de teren (desfasurata in aer liber);
• deplasari pe distante scurte sau medii (investigarea incendiilor sau accidentelor, obtinerea de avize, aprobari)

Unelte, instrumente, echipament de lucru:
• instrumente specifice muncii de birou (computer, xerox, imprimanta, fax, scanner, etc.);
• materiale de prezentare (planse, retroproiector/videoproiector, aparate audio-video).

Posibilitati de promovare:
• in sfera de activitate actuala (se precizeaza daca exista sau nu posibilitati de promovare) ;

• transferul in cadrul unui alt departament sau pe o alta pozitie ierarhica superioara sunt conditionate de nevoile organizatiei si de achizitia unor abilitati si deprinderi din alte sfere de activitate.

Cerinte pentru exercitare:
1.Cerinte medicale:
1.1. rezistenta la oboseala si solicitari efective si intelectuale;
1.2. acuitate auditiva normala;
1.3. vorbire normala.
2. Cerinte psihologice:
2.1. inteligenta peste nivelul mediu (capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvoltata, judecata rapida, capacitate de deductie logica);
2.2. usurinta in exprimarea ideilor, deprinderea de a vorbi in public;
2.3. asumarea responsabilitatilor;
2.4. rezistenta la sarcini repetitive;
2.5. capacitate de relationare interumana;
2.6. adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;
2.7. echilibru emotional.
3. Activitati fizice:
3.1. lucrul in pozitie sezanda perioade indelungate;
3.2. vorbire;
3.3. ascultare;
3.4. diferentiere a culorilor;
3.5. folosire a mainilor;
3.6. folosire a degetelor;
3.7. comutare si concentrare a privirii.
4. Educatie si pregatire profesionala:
4.1. cel putin studii medii;
4.2. instruire formala in domeniul Protectiei Muncii, Prevenirii si Stingerii Incendiilor si Protectiei Mediului;
4.3. cunostintele de operare pe calculator.
La acest capitol se pot adauga toate conditiile pe care ar trebui sa le indeplineasca un candidat pentru a putea ocupa acest post, conditii care sunt stabilite in functie de specificul fiecarei organizatii in parte.
5. Deprinderi transferabile:
5.1. acordare si transmitere de informatii;
5.2. asigurare de consultanta in domeniul Protectiei Muncii, Prevenirii si Stingerii Incendiilor si Protectiei Mediului;
5.3. culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;
5.4. deprinderi de cercetare si investigare;
5.5. planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
5.6. operare cu masini si echipamente;
5.7. pregatire de materiale si rapoarte.
Instalator încălzire centrală şi gaze
Organizatia: SC ……………. SRL
Denumirea postului: Instalator încălzire centrală şi gaze
Codul COR:
Titularul postului:
Scopul postului ,activitati principale si responsabilitati :
•Trebuie sã cunoascã, sã monteze, sã punã în functiune, sã diagnosticheze si sã remedieze, toate tipurile de instalatii si utilaje folosite pentru alimentarea cu apã caldã si rece, canalizare, stingeri incendii si care sunt specifice constructiilor civile si industriale.
•sã aibã unele aptitudini absolut necesare pentru a putea sã îndeplineascã cerintele legate de aceastã ocupatie (atentie, îndemânare, corectitudine spirit de echipã, putere de analizã si decizie, adaptabilitate la situatii noi, rezistentã la factori de stres).
•trebuie sã detinã cunostinte teoretice si practice din domeniile: mecanicã, termotehnicã, tehnica sudurii, mãsurarea mãrimilor neelectrice, prelucrãri mecanice, materiale de constructii, rezistenta materialelor, etc.

Realizeazã urmãtoarele activitãti specifice :
- monteazã surse de cãldurã necesare încãlzirii centrale;
- monteazã instalatii interioare de încãlzire centralã;
- executã si monteazã retele de transport a agentului termic;
- pune în functiune si regleazã instalatiile de încãlzire centralã;
- diagnosticheazã si remediazã toate defectiunile ce pot apare la instalatiile termice montate.

Comunicarea la locul de muncă
1. Primeşte şi transmite informaţii
1.1. Comunicarea se face utilizând un limbaj adecvat situatei şi interlocutorului.
1.2. Informaţiile sunt exprimate clar, concis şi la obiect, astfel încât comunicarea sa fie eficienta.
1.3. Metoda de comunicare este adecvata scopului şi importantei comunicării.
1.4. Informaţiile transmise sunt analizate şi selectate cu discernământ pentru a se asigura acurateţea şi relevanta acestora
1.5. Comunicarea se face pe un ton politicos, iar informaţiile sunt transmise cu operativitate.
1.6. Comunicarea se face utilizând mijloacele de comunicare adecvate situatei.

2. Participa la discuţii
2.1. Participarea la discuţii este constructiva, punctele de vedere divergente fiind argumentate cu politeţe.
2.2. Participarea la discuţii se face respectând punctul de vedere al interlocutorului.
2.3. Discuţiile sunt orientate cu politeţe în sensul concentrării pe subiectul de interes.
2.4. Participarea la discuţii se face fără a întrerupe interlocutorul.

Munca în echipă
1. Identifică sarcinile ce-i revin în cadrul echipei
1.1. Sarcinile personale sunt identificate cu operativitate, în conformitate cu încadrarea sa şi cu cerinţele de la locul de muncă.
1.2. Sarcinile sunt identificate şi însuşite în concordanta cu sarcinile echipei şi a fiecărui membru al acesteia.

2. Participă la îndeplinirea sarcinilor echipei
2.1. Sarcinile sunt îndeplinite printr-o colaborare şi conlucrare permanenta cu membrii echipei astfel încât sa se asigure corelarea termenelor.
2.2. Situaţiile neprevăzute sunt rezolvate cu solicitudine şi operativitate pentru realizarea lucrării la termenele planificate, fără afectarea calităţii acesteia.
2.3. Deciziile care privesc sarcinile echipei sunt adoptate prin consultarea tuturor membrilor şi argumentarea soluţiilor propuse.
2.4. Sarcinile sunt îndeplinite într-o maniera care sa nu afecteze imaginea

Cunoştinţe:
- atribuţiile şi responsabilităţile membrilor echipei
- structura organizatorica şi raporturile ierarhice din sectorul în care lucrează

Aplicarea NPM şi PSI
1. Aplica NPM
1.1. Lucrările sunt executate cu atenţie, astfel încât sa se evite eventualele accidente.
1.2. Aparatele şi echipamentele sunt exploatate în condiţii de siguranţă, respectând întocmai regulamentele de exploatare şi NPM specifice locului de muncă.
1.3. Legislaţia şi normele de protecţia muncii sunt însuşite şi aplicate cu stricteţe, conform cerinţelor de la locul de muncă.

2.Aplica NPSI
2.1. Planul de evacuare şi atribuţiile specifice sunt însuşite corect şi aplicate la nevoie.
2.2. Echipamentele şi aparatura sunt utilizate şi păstrate în conformitate cu cerinţele NPSI.
2.3. Normele sunt însuşite corect prin participarea la toate instructajele.
2.4. Măsurile de urgenta sunt aplicate cu promptitudine.
2.5. Mijloacele de prima intervenţie sunt păstrate conform

3. Sesizează pericolele
3.1. Sursele de pericol sunt identificate şi analizate cu atenţie şi eliminate.
3.2. Sursele de pericol ce nu pot fi eliminate sunt raportate cu promptitudine persoanelor abilitate, conform reglementarilor locului de

4. Aplica procedurile de urgenta şi evacuare
4.1. Accidentele sunt semnalate cu promptitudine prin contactarea personalului de serviciu abilitat.
4.2. Măsurile de prim ajutor sunt aplicate rapid şi adecvate tipului de accident.
4.3. Măsurile de urgenţă şi evacuare sunt aplicate corect şi cu luciditate, respectând procedurile specifice.

Tipuri de accidente: electrocutare, accidente mecanice (loviri, răniri, fracturi, respiratorii, arsuri, căderi de la înălţime).

Cunoştinţe:
- NPM şi NPSI (generale, departamentale şi specifice locului de muncă)
- regulamentele de întreţinere şi exploatare a echipamentelor
- planul de evacuare

Aprovizionarea cu materiale a locului de muncă
1.Stabileşte necesarul de materiale
1.1. Tipurile de materiale sunt identificate corect după cod, în conformitate cu documentaţia tehnică de execuţie.
1.2. Necesarul de materiale este stabilit în funcţie de lucrările de executat.
1.3. Necesarul de materiale este transmis la termenele cerute, conform

2.Aprovizioneaza locul de muncă
2.1. Aprovizionarea cu materiale se face pe baza necesarului stabilit şi ţinând cont de stocurile existente.
2.2. Materialele sunt aprovizionate pe baza bonurilor de materiale (documentelor) întocmite corect.
2.3. Aprovizionarea cu materiale se face în timp util astfel încât lipsa lor să nu producă disfuncţionalităţi.
2.4. Materialele primite sunt verificate cu atenţie, eventualele deficienţe de calitate sau neconformităţi cu bonurile de materiale fiind identificate cu promptitudine şi sesizate.

3.Depozitează şi gestionează
3.1. Materialele sunt depozitate în condiţii de siguranţă, conform normativelor interne.
3.2. Materialele sunt depozitate în ordine, astfel încât să permită identificarea şi utilizarea rapidă.
3.3. Materialele sunt gestionate cu responsabilitate, consumurile fiind înregistrate conform procedurii de la locul de muncă.

Întocmirea documentelor specifice
1. Selectează informaţiile
1.1. Informaţiile sunt selectate corect în funcţie de tipul documentului de întocmit.
1.2. Informaţiile sunt selectate cu discernământ, astfel încât sa fie relevante în raport cu scopul urmărit.

2. Întocmeşte rapoarte
2.1. Rapoartele întocmite sunt complete, conţinând toate informaţiile necesare.
2.2. Rapoartele sunt redactate într-un limbaj clar şi concis.
2.3. Rapoartele sunt întocmite la termenele cerute.

3. Completează formulare
3.1. Formularele sunt completate corect, respectând metodologia.
3.2. Formularele sunt completate clar şi citeţ.
3.3. Datele înscrise în formulare sunt exacte şi complete.
3.4. Formularele sunt completate la termen.

Perfecţionarea activităţii profesionale
1. Identifică nevoile de instruire
1.1. Evaluarea nivelului de pregătire se face permanent prin raportare la cerinţele din domeniu.
1.2. Necesarul de pregătire este evaluat corect prin compararea nivelului propriu cu evoluţia şi cerinţele din domeniu.

2. Identifică surse de autoinstruire
2.1. Publicaţiile de specialitate sunt identificate şi studiate periodic, în urma selectării atente a subiectelor de interes.
2.2. Autoinstruirea se face cu eficienta, astfel încât sa asigure satisfacerea necesarului de instruire identificat.
2.3. Autoinstruirea se face permanent, utilizând toate mijloacele accesibile, pentru a tine pasul cu evoluţia rapida din domeniu.
2.4. Autoinstruirea asigura cunoştinţele cerute de ritmul alert cu care se schimba echipamentele din dotare.

3. Participa la cursuri
3.1. Participarea la cursuri este activa şi eficienta, cunoştinţele fiind însuşite în totalitate.
3.2. Instruirea asigura nivelul de cunoştinţe cerut de progresul tehnic din domeniul.
3.3. Evaluarea rezultatelor instruirii dovedeşte însuşirea corecta a cunoştinţelor predate şi capacitatea de a le aplica la locul de muncă.

Planificarea activităţii
1. Identifică obiectivele şi durata activitatii
1.1. Obiectivele şi termenele impuse sunt identificate cu operativitate prin analizarea tuturor informaţiilor necesare.
1.2. Obiectivele şi termenele impuse sunt analizate în corelare cu posibilităţile tehnice existente, identificând concordanta dintre acestea.
1.3. Durata activităţii este stabilita în funcţie de timpul disponibil, astfel încât sa se permită respectarea termenelor impuse.
1.4. Etapele de desfăşurare şi obiectivele aferente fiecărei etape sunt stabilite în funcţie de complexitatea lucrării.

2. Stabileşte şi aloca resursele
2.1. Necesarul de resurse este stabilit în funcţie de complexitatea lucrării şi termenul de realizare.
2.2. Necesarul de resurse este stabilit astfel încât sa permită realizarea obiectivelor la termenele stabilite, cu costuri minime

3. Întocmeşte programul
3.1. Programul este întocmit pe etape, corespunzător derulării activităţii, astfel încât sa se asigure corelarea între etape şi respectarea termenului final.
3.2. Planificarea activităţii se face într-o maniera care sa permită utilizarea cât mai judicioasa a timpului disponibil, fără suprapuneri şi timpi morţi.
3.3. Programul întocmit este flexibil permiţând modificări şi adaptări la situaţii neprevăzute, fără afectarea termenului final.
Situaţii neprevăzute pot fi:
- defecţiuni ale instalaţiilor
- lipsa unor piese de schimb, materiale, scule sau utilaje
- probleme personale ale membrilor echipei
Cunoştinţe:
- sarcinile de realizat
- etapele fiecărei lucrări
- planificarea muncii

Diagnosticarea şi remedierea defecţiunilor la instalaţiile termice
1.Localizează şi analizează defectele
1.1. Defectul apărut este localizat cu rapiditate după manifestări specifice (neetanşeităţi, încălziri şi dilatări neuniforme, semnale acustice, etc.)
1.2. Utilajele, instalaţiile, elementele sunt verificate tehnic şi funcţional pentru depistarea stărilor anormale.
1.3. Informaţiile privind defectele sau stările anormale de funcţionare sunt analizate în conformitate cu cărţile tehnice şi instrucţiunile de exploatare şi întreţinere.
1.4. Efectele şi cauzele care au produs defectul sunt identificate corect şi rapid.
1.5. Piesa sau subansamblul defect este identificat cu precizie.

2.Propune soluţii de remediere a defectelor
2.1. Opiniile asupra defectului produs precum şi soluţiile de remediere ale acestuia sunt comunicate cu operativitate şefilor ierarhici.
2.2. Soluţia de remediere propusă este stabilită prin aprecierea corectă a complexităţii defectului.
2.3. Propune soluţii tehnice alternative atunci când materialele sau piesele defecte nu sunt disponibile.

3.Asigură condiţiile necesare efectuării lucrărilor de reparaţii
3.1. SDV-urile şi AMC-urile sunt alese corespunzător cu natura operaţiilor de executat şi cu tipul instalaţiei.
3.2. Necesarul de materiale şi piese este verificat cu atenţie pentru a corespunde cu specificaţiile tehnice şi normele de consum.
3.3. Măsurile de PM şi PSI sunt identificate şi aplicate conform cu lucrarea prevăzută.

4.Efectuează lucrările de reparaţii
4.1. Lucrările de reparaţii sunt efectuate conform cu cărţile tehnice ale utilajelor, a normativelor şi instrucţiunilor tehnice ale instalaţiilor termice.
4.2. Demontarea, repararea / înlocuirea, montarea instalaţiilor şi subansamblelor, este efectuată conform indicaţiilor şi în ordinea stabilită de cărţile tehnice sau documentaţiile de execuţie.
4.3. Stabilirea stării de uzură a materialelor, componentelor şi subansamblelor se face conform normativelor de reparaţii.
4.4. Lucrările de reparaţii sunt executate cu consumuri de materiale şi

5.Verifică calitatea lucrărilor efectuate
5.1. Corectitudinea execuţiei lucrărilor de reparaţii este verificată prin atingerea valorilor nominale sau admisibile de funcţionare ale instalaţiilor /utilajelor.
5.2. Asistenţa tehnică în timpul probelor şi verificărilor este asigurată până la recepţia lucrărilor de către beneficiar.

Instalaţiile şi utilajele termice pot fi :
- instalaţii de încălzire centrală funcţionând cu apa caldă sau supraîncălzită
- instalaţii de încălzire centrală funcţionând cu abur
- instalaţii de încălzire centrală funcţionând cu aer cald
- instalaţii de încălzire centrală funcţionând prin radiaţie sau convecţie
- centrale termice cu cazane de apa caldă
- centrale termice cu cazane de abur
- puncte termice cu hidroelevatoare
- puncte termice cu schimbătoare de căldură
- reţele de transport a agenţilor termici
Defectele pot fi:
- neetanşeităţi, scurgeri la îmbinări sau armături
- încălziri neuniforme ale elemenţilor sau a unei părţi de instalaţie de încălzire centrală
- defecţiuni ale aparatelor de măsură şi control
- blocarea ventilelor de siguranţă
- uzarea pieselor interne la grupurile de pompare
- obturarea separatoarelor de nămol
- defecţiuni de montaj ale conductelor
Lucrări de reparaţii:
- înlocuirea pieselor, materialelor diferite (robineţi, fitinguri, garnituri, AMC-uri)
- înlocuirea materialelor consumabile
- corectare cordon de sudură la neetanşeităţi conducte
- repararea ventilelor şi vanelor

Cunoştinţele necesare se referă la :
- noţiuni privind funcţionarea şi exploatarea instalaţiilor termice
- repararea utilajelor şi instalaţiilor termice
- noţiuni de mecanică
- noţiuni de termotehnică
- utilizarea AMC-urilor
- parametrii, unităţi de măsură, valori admisibile
- norme de PM şi PSI
- norme de timp şi consum
- materiale consumabile, piese de schimb, AMC-uri şi SDV-uri

Execuţia şi montajul reţelelor de transport a agentului termic
1.Execută lucrări pregătitoare montajului
1.1. Planurile de amplasament sunt confruntate cu situaţia din teren pentru identificarea traseului reţelei.
1.2. Necorelările constatate (distanţele minime admise între elementele constructive ale reţelei şi alte construcţii, drumuri, etc.) sunt raportate ierarhic.
1.3. Traseul identificat este marcat în vederea executării canalelor de protecţie, căminelor sau a estacadelor.
1.4. Materialele necesare executării se aprovizionează astfel încât cele cu gabarit şi greutate mai mare să se depoziteze cât mai aproape de locul de montaj.

2.Amenajează locurile de montaj
2.1. Reazemele fixe şi mobile sunt executate şi montate pe radiere sau pereţii canalelor/căminelor sau pe stâlpii de estacadă, la distanţele şi poziţiile indicate în documentaţia de montaj .
2.2. Execută console, piese de atârnare şi alte piese necesare montării conductelor pe estacade şi a trecerilor aeriene susţinute cu cabluri.

3.Execută elemente principale care intră în compunerea reţelei
3.1. Alege SDV-urile şi AMC-urile corespunzătoare lucrărilor de executat.
3.2. Identifică şi aplică normele de PM şi PSI specifice lucrărilor.
3.3. Materialele necesare confecţionării conductelor de transport sunt măsurate, trasate, debitate şi prelucrate cu precizie, utilizând scule,

4.Efectuează montajul elementelor de retea
4.1. Conductele pentru agent termic sunt ridicate şi pozate pe locul de montaj cu ajutorul utilajelor de ridicat.
4.2. Conductele se asamblează cap la cap prin sudură autogenă sau electrică, funcţie de dimensiunea acestora.
4.3. Pentru preluarea eforturilor provocate de variaţiile de temperatură, conductele sunt rigidizate în reazemele fixe şi aşezate pe reazemele de alunecare.
4.4. Compensatoarele de dilatare se montează pe conducte prin sudură între două reazeme fixe în scopul preluării deformaţiilor provocate de variaţiile de temperatură cu respectarea strictă a detaliilor de execuţie.
4.5. Amenajările necesare montării dispozitivelor de golire, aerisire, separare şi a aparatelor de măsură şi semnalizare se fixează pe conductele de transport prin sudare în poziţiile indicate în planurile de montaj.

5.Verifică şi probează montajul
5.1. Proba de etanşeitate şi rezistenţă la rece, spălarea instalaţiei şi proba la cald se execută cu instalaţii speciale de ridicarea presiunii la parametrii indicaţi în cartea tehnică a instalaţiei, înaintea lucrărilor de izolaţii.
5.2. Verificarea părţilor mecanice (reazeme mobile, puncte fixe, pretensionarea compensatoarelor de dilatare, etc.) se efectuează cu atenţie înainte de acoperirea canalelor.
5.3. Toate verificările şi măsurătorile sunt executate cu AMC-uri corespunzătoare parametrilor măsuraţi.
5.4. Abaterile mecanice sunt corectate cu promptitudine pe poziţie utilizând procedee şi tehnologii adecvate.
5.5. Deficienţele ce nu pot fi remediate sunt raportate şefilor ierarhici.

Materialele folosite pot fi :
- ţevi
- table
- profile metalice
- flanşe
- armături şi accesorii
Documentaţia de montaj/instalare cuprinde:
- trasee de conducte/plan general
- plan montaj conducte
- plan tehnologic
- desene de execuţie amenajări mecanice

Montajul instalaţiilor interioare de încălzire centrală
1.Pregăteşte operaţiunile de execuţie şi montaj a elementelor de încălzire.
1.1. Citeşte cu atenţie documentaţia şi identifică lucrările ce trebuiesc efectuate.
1.2. SDV-urile şi AMC-urile sunt alese corespunzător cu natura lucrărilor şi cu indicaţiile din documentaţia tehnică.
1.3. Normele de PM şi PSI sunt aplicate corespunzător cu lucrările ce vor fi efectuate .
1.4. Materialele necesare montajului sunt depozitate cu grijă şi în ordinea în care vor fi folosite lângă locul de desfăşurare a operaţiilor.

2.Identifică şi amenajează traseele conductelor
2.1. Traseele conductelor orizontale şi verticale de distribuţie a agentului tehnic , sunt identificate conform planurilor de amplasament şi marcate corespunzător.
2.2. Execută treceri prin planşee şi ziduri pentru accesul conductelor respectând normele de securitate şi rezistenţă a construcţiilor.
2.3. Confecţionează şi/sau montează console, suporţi, bride pentru fixarea conductelor.

3.Montează conductele verticale şi orizontale
3.1. Conductele verticale (coloanele) sunt fixate în piesele de prindere, trecerile prin planşee efectuându-se prin piese de trecere speciale.
3.2. Conductele orizontale (tur-retur) sunt poziţionate şi fixate la înclinaţiile indicate în proiectul de montaj.
3.3. Conductele verticale şi orizontale sunt îmbinate prin sudare sau prin piese de îmbinare (fitinguri, flanşe) conform indicaţiilor din proiectul de montaj.
3.4. Armăturile de izolare şi de dezaerisire sunt montate pe conducte în locurile indicate în documentaţie.

4.Formează şi/sau verifică corpurile de incalzire
4.1. Elementele de radiator, depozitate lângă locul de montaj, sunt verificate vizual cu atenţie pentru a nu prezenta fisuri.
4.2. Asamblarea elementelor de radiator se executa prin operaţia de niplare, folosind numărul de elemenţi indicat în planul de montaj.
4.3. Proba hidraulică a corpului de radiator format, se execută local cu o instalaţie destinată special acestui scop şi la o presiune conformă cu cea din standarde şi alte normative de specialitate.
4.4. Eventualele neetanşeităţi constatate sunt însemnate şi înlăturate imediat după golirea apei din radiator.

5.Montează corpurile de încălzire
5.1. Corpurile de încălzire sunt amplasate pe suporţii şi pe susţinerile realizate în acest scop pe ziduri şi planşee.
5.2. Legăturile la conductele de distribuţie a agentului termic, se realizează prin intermediul robineţilor cu dublu reglaj, teurilor de reglaj, racordurilor olandeze, flanşelor, etc.
5.3. Orizontalitatea după montaj a corpului de încălzire este verificată cu aparate de măsură corespunzătoare şi abaterile constatate sunt remediate pe poziţie.
5.4. Montarea elementelor de dezaerisire locală (ventile automate sau manuale) se face conform prevederilor din detaliile de execuţie.

Montarea surselor de căldură pentru încălzirea centrală
1.Organizează locul de muncă
1.1. Materialele, sculele şi aparatele de măsură şi control sunt alese corespunzător cu natura lucrării şi a specificaţiilor din documentaţia tehnică.
1.2. Măsurile de PM şi PSI sunt identificate şi aplicate în concordanţă cu lucrările prevăzute.
1.3. Utilajele de transport şi ridicat sunt amplasate pe poziţiile recomandate de proiectul de montaj şi de procedurile de execuţie.

2.Amenajează locul de amplasare al utilajelor
2.1. Utilajele sunt identificate, verificate şi inventariate pentru conformitatea cu specificaţiile şi documentaţiile tehnice de montaj.
2.2. Locurile de montaj sunt identificate şi amenajate (fundaţii, suporţi, etc.) în strictă conformitate cu planurile de amplasare.

3.Amplasează şi montează utilaje
3.1. Utilajele sunt transportate , manipulate şi amplasate cu grijă pe locurile/fundaţiile amenajate, evitându-se deteriorarea lor.
3.2. Montarea pe poziţie a utilajelor se face respectându-se ordinea indicată în documentaţia de montaj .
3.3. Conductele de legătură între utilaje sau între utilaje şi alte instalaţii exterioare sunt fixate pe poziţie cu ajutorul flanşelor sau prin operaţia de sudare.
3.4. AMC-urile, ventilele, diafragmele şi alte accesorii sunt montate cu atenţie pe amenajările executate sau pe utilaje, evitându-se deteriorarea lor.
3.5. Montarea utilajelor, conductelor de legătură şi a accesoriilor se face cu respectarea normelor de timp şi de materiale alocate.
3.6. Eventualele nepotriviri între documentaţia de montaj situaţia reală

4.Identifică şi execută traseele de conducte şi distribuitoare - colectoare
4.1. Documentaţia de execuţie este studiată cu atenţie pentru identificarea tehnologiei de execuţie a elementelor / tronsoanelor de conducte.
4.2. Materialele necesare confecţionării sunt trasate şi debitate cu precizie utilizând instrumente şi scule corespunzătoare conform desenului sau specificaţiei tehnice.
4.3. Materialele debitate sunt preasamblate conform desenelor de execuţie din documentaţia tehnică.
4.4. Elementul confecţionat este verificat dimensional, pentru conformitate cu cerinţele din documentaţia tehnică, utilizând instrumente de măsură corespunzătoare.
4.5. Execută montajul definitiv al elementelor preasamblate cu respectarea strictă a documentaţiei tehnice şi a toleranţelor admisibile.

5.Montează armături, accesorii şi AMC-uri
5.1. Accesoriile ,armăturile şi AMC-urile care necesită amenajări speciale, sunt identificate conform schemelor tehnologice şi planurilor de montaj
5.2. Accesoriile (supape, oale de condens, etc.), armăturile (robineţi, clapete şi filtre) şi AMC-urile sunt comparate cu planurile de execuţie ale amenajărilor din punct de vedere al numărului şi caracteristicilor tehnice prevăzute în standard.
5.3. Materialele necesare confecţionării amenajărilor sunt măsurate, trasate, debitate şi prelucrate cu precizie, utilizând instrumente şi scule corespunzătoare, conform desenelor de execuţie.
5.4. Materialele debitate şi celelalte componente sunt asamblate prin sudare şi/sau flanşare conform planurilor de montaj.
5.5. Amenajările executate sunt verificate dimensional (pentru conformitate cu cerinţele din documentaţia tehnică) şi poziţional (pentru

6.Verifică montajul executat
6.1. Corectitudinea amplasamentelor şi a montajelor mecanice este verificată cu atenţie în vederea conformităţii cu documentaţia tehnică de montaj.
6.2. Eventualele neconcordanţe şi/sau defecte sunt localizate şi identificate utilizând aparate de măsură, control şi verificare adecvate.
6.3. Abaterile mecanice sunt corectate cu promptitudine utilizând tehnologii permise acestui scop .
6.4. Deficienţele ce nu pot fi soluţionate sunt sesizate şi raportate imediat responsabilului de lucrare.

Tipuri de AMC-uri şi SDV-uri:
- şubler, ruletă, boloboc, ciocan, patent, şurubelniţă, chei simple şi reglabile, lere, chei dinamometrice

Punerea în funcţiune şi reglajul instalaţiilor de încălzire centrală
1.PIF pentru instalaţiile ce funcţionează cu apă caldă sau rece
1.1. Instalaţia este umplută cu apă la presiunea reţelei sau cu pompe de presiune, urmărindu-se cu atenţie dezaerisirea sistemului cu robineţi special prevăzuţi în acest scop.
1.2. Se porneşte cazanul şi se reglează temperatura apei de încălzire în funcţie de temperatura exterioară, conform normelor de exploatare .

2.PIF pentru instalaţiile ce funcţionează cu abur
2.1. Presiunea aburului din sistem, după pornirea cazanului, este urmărită atent cu ajutorul manometrelor până se ajunge la presiunea de regim specificată în cartea tehnică.
2.2. Robinetele de traseu şi cele de ocolire a aparatelor de condens se deschid la maxim.
2.3. Se deschide vana principală de alimentare a instalaţiei , urmărindu-se pe termometru atingerea temperaturii de regim .
2.4. Aparatele de condens sunt introduse în sistem prin închiderea robinetelor de pe conductele de ocolire.

3.Reglajul calitativ al instalaţiilor de incalzire
3.1. Efectuează măsurători cu ajutorul termometrelor privind temperatura exterioară, temperatura agentului termic primar şi a celui secundar.
3.2. Compară atent valorile măsurate cu tabelele de valori ale temperaturilor existente în normele de exploatare.
3.3. Intervine cu promptitudine şi în intervale scurte de timp asupra temperaturii la cazan atunci când temperatura exterioară prezintă variaţii

4.Reglajul cantitativ al instalaţiilor de incalzire
4.1. Măsoară debitul de agent termic cu aparate adecvate acestui scop (debitmetre, manometre diferenţiale, manometre) şi îl compară cu cel prevăzut în normele de funcţionare.
4.2. Reglează ventilele de la distribuitoare şi colectoare până la obţinerea aceleiaşi temperaturi pe toate ramurile.
4.3. Execută reglajul debitului / presiunii până la nivelul corpului de încălzire, acţionând asupra dispozitivelor care asigură circulaţia agentului termic.

Aptitudini/atitudini:
- atenţie
- îndemânare în utilizarea AMC-urilor
- operativitate
- corectitudine şi seriozitate
- preocupare pentru dezvoltarea profesională
- asumarea responsabilităţii
- respectarea disciplinei la locul de muncă_
- curaj
- promptitudinea reacţiilor
- echilibru şi stăpânire de sine
- solicitudine
- punctualitate
- flexibilitate şi adaptabilitate
- spirit de echipă
- ordine
- obiectivitate
- rapiditate de reacţie şi decizie
- stăpânire de sine
- adaptarea la situaţii noi

CONDIŢIILE POSTULUI DE MUNCÃ
Program de lucru:
FISA POSTULUI
Ocupatia : SUDOR ; OPERATOR TAMBUR
DESCRIEREA POSTULUI
1. Sudorul realizeaza prin sudura o legatura nedemontabila intre doua sau mai multe piese metalice , ale caror suprafete de imbinare sunt aduse in stare lichida sau plastica. Decupeaza si sudeaza suprafete metalice ; sudeaza si ansambleaza piese,scule.

UNELTE/INSTRUMENTE DE LUCRU
1. Sudorul utilizeaza generatoare si transformatoare de curent , aparate automate si semiautomate de sudat, sabloane ,gabarite si matrite pentru evitarea deformatiilor ,clesti electrozi cleme pentru contact ,ciocane pentru indepartarea zgurei , perii din sarma de otel pentru curatirea locului sudat ,creion termic.
2. Ca instrumente de masura si control se folosesc ( linii gradate ,volmetru , ampermetru , manometru , etc.)

ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI
1. Pregateste si verifica aparatele de sudura ;
2. Potriveste piesele in vederea taierii sau sudarii ;
3. Curata si controleaza partile componente de eventualele defecte , impuritati ;
4. Regleaza tensiunea /intensitatea curentului electric ;
5. Sudeaza si taie metalul si plasticul ;
6. Consolideaza partile uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje ;
7. Utilizeaza dispozitive de masura pentru controlarea pieselor finite ;
8. Respecta cu strictete regulamnetul intern al societatii si programul de lucru stabilit de societate ;
9. Executa orice lucrari dispuse de conducatorul locului de munca , respectand intocmai prevederile normelor specifice de protectie a muncii si PSI , atat la activitatile desfasurate in perimetrul societatii , punctele de lucru ale acesteia , cat si la tertii beneficiari , fiind direct raspunzator de respectarea acestor norme ;
10. Nu paraseste locul de munca fara acordul conducatorului acestuia si nu se implica in alte activitati fara incuviintarea sefului direct si fara supravegherea acestuia ;
11. Se ingrijeste permanent de integritatea si buna functionare a uneltelor si dispozitivelor folosite in cadrul activitatii desfasurate ;
12. Manifesta o atitudine cooperanta si civilizata fata de personalul cu care intra in contact ;
13. Ia toate masurile pentru protejarea elementelor patrimoniale ale societatii , informand conducerea asupra neregulilor constatate ;
14. Avertizeaza verbal celelte structuri de personal asupra pericolelor existente in timpul desfasurarii activitatii .
15. Verifica inscriptionarea inelelor si consemneaza in raportul de lucru de la tambur.
16. Verifica prin sondaj cu sublerul si micrometru latimea si grosimea benzii.
17. Verifica in permanenta sa fie stoc de banda in acumulator.

PROGRAM DE LUCRU
Se lucreaza 8 ore /zi , in unul sau mai multe schimburi – saptamana normala de lucru .

MEDIU DE ACTIVITATE
Munca se desfasoara in hale industriale , sectii si ateliere . Mediul ambiental de lucru nu ofera confort organic datorita existentei curentilor de aer , vibratiilor ,zgomotului de intensitate ridicata .

SITUATII DE RISC
Risc de accidentare prin arsuri , electrocutare , traumatisme mecanice. Este necesara utilizarea echipamentului de protectie : salopeta si bocanci cu talpi de cauciuc , sort si palmare din piele , ochelari si aparatori cu sticla colorata pentru ochi .

CERINTE
1. Rezistenta la efort fizic in conditii de temperatura ridica ;
2. Integritate anatomofunctionala a membrelor superioare si inferioare ;
3. Spirit de observatie , memorie vizuala ;
4. Stabilitate si mobilitate a atentiei ;
5. Rezistenta la sarcini de lucru repetative ;
6. Respectare riguroasa a regulilor si instructiunilor.

DEPRINDERI TRANSFERABILE
1. Operare cu masini si echipamente ;
2. Ansamblare de produse si echipamente ;
3. Respectare a instructiunilor verbale sau/si scrise ;
4. Deprinderi de a lucra in grup ;
5. Reparare de masini , echipamente si vehicule .

SALARIZARE. PROMOVARE
In cadrul societatilor comerciale , prin contractul colectiv si individual de munca se stabilesc clauze privind conditiile de munca , salarizarea , promovarea si alte drepturi ce decurg din raporturile de munca .
tehnician retea IT
1. Postul: Tehnician – C.O.R. – 312203
2. Departamentul: Tehnic
3. Cerinte:
Studii: medii (superioare reprezinta un avantaj)
Vechime minima in specialitate: 2 ani
Cunostinte specifice: cunostinte de hardware si software;cunostinte avansate despre retelele VPN, LINUX, WINDWOS;cunostinte de depanare Microsoft Outlook, Outlook Express, Netscape Mail; cunostinte de configurare si operare cu PC-uri, laptopuri, echipamente hardware, elemente de retea, servere, sisteme de operare Microsoft, MS Office; cunostinte avansate despre sistemele de posta electronica, internet, sisteme de securitate,cunostinte despre produse hardware( retea wireless, componente hardware, periferice).
Aptitudini:
Abilitati de concentrare
Abilitati de comunicare
Abilitati matematice
Initiative
Atitudini:
Corectitudine
Punctualitate
Dorinta de perfectionare
Relatii:
lerarhice: - se subordoneaza Directorului Tehnic si Directorului General
- nu are subordonati
Functionale:- cu toate compartimentele din cadrul firmei in care exista dotari cu tehnica de calcul;
De colaborare:- cu toate compartimentele din cadrul firmei in care exista dotari cu tehnica de calcul;

4. Sarcini specifice:
4.1.Realizeaza instalarea si configurarea sistemelor de operare Microsoft Windwos.
4.2.Realizeaza instalarea si configurarea diverselor pachete software achizitionate;
4.3. Asigura training si asistenta clientilor SC.... SRL, prin preluarea apelurilor telefonice de la clientii.
4.4. Acorda suport tehnic si asistenta clientilor SC...... SRL;
4.5. Monitorizeaza graficul de trafic, pierderile de la clientii si intervin in vederea mentinerii sistemului in parametri optimi de functionare in cazul aparitiei defectiunilor;
4.6.Asigura compatibilitatea echipamentelor noi cu cele vechi;
4.7. Se va ingriji pentru buna functionare a retelei;
4.8. Asigurarea asistentei de specialitate in expoatarea retelelor informatice si a sistemelor informatice – hard si soft – de catre utilizatorii acestor sisteme;
4.9. Informeaza sefii ierarhici superiori, ori de cate ori este nevoie, de eventualele probleme aparute in buna functionare a tuturor sistemelor informatice din dotare, cat si a intreruperilor de comunicatii.

4.10. Informeaza echipele de instalari sau administratorii de retea,dupa caz, despre toate problemele aparute.
4.11. Se ocupa de actualizarea softului de monitorizare al clientilor : Nagios.
4.12. Anunta administratorii de retea despre modificarile si actualizarile ce trebuie facute la graficele de monitorizare (stats).
4.13. Se ocupa de crearea de noi conturi de e-mail la solicitarea clientilor.
4.14. Gestioneaza panoul cu chei de la diferite locatii.
4.15. Informeaza clientii din timp despre modifcarile care pot sa apara in retea sau posibilele intreruperi programate pentru lucrari de intretinere a retelei.
4.16. Mentine un contact atat cu clientii cat si cu echipele de instalari si administratorii de retea astfel incat sa fie cu totii informati despre problemele curente sau cele inca nerezolvate care ii privesc.Adauga in cm toate datele si informatiile noi si care sunt utile pentru rezolvarea problemelor sau contactarea
clientilor.

5. Sarcini cu caracter general:
5.1. Respecta regulile privind disciplina in munca, folosirea timpului de munca, de protectia a muncii, prevenirea si stingerea incendiilor;
5.2. Respecta intocmai prevederile contractului individual de munca.
5.3. Executa orice alte sarcini, pe linie profesionala, care i se repartizeaza de catre conducere.
5.4. Pastreaza secretul de serviciu atat in timpul cat si in afara serviciului.

6. Responsabilitati:
6.1.Sa indeplineasca cu constiinciozitate, corect si la timp atributiile si sarcinile ce ii revin functiei.
6.2.Sa-si ridice necontenit nivelul de pregatire profesionala .
6.3.Sa se preocupe de imbunatatirea, simplificarea si rationalizarea lucrarilor facand propuneri in acest sens.

7. Raspunderi:
7.1. Raspunde pentru realizarea sarcinilor prevazute.
7.2. Raspunde disciplinar sau administrativ, dupa caz pentru actele si faptele comise in legatura cu indeplinirea atributiilor si sarcinilor de serviciu.

8. Limite de competenta :
Primeste sarcini de serviciu de la conducerea societatii.

Prezenta fisa a postului face parte integranta din contractul individual de munca, iar modificarea acestuia reprezinta dreptul exclusiv al SC ....... SRL.

DIRECTOR GENERAL Am luat la cunostinta,

Nume,

Semnatura........................................................... Data

Alte discuții în legătură

Fise post si ns protectia muncii ContSters58051 ContSters58051 va rog daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu fisele de post ptr. : -tamplar universal -muncitor necalificat in tamplarie aluminiu -lacatus -taietor ... (vezi toată discuția)
Fisa post daal daal Va rog am si eu nevoie de \"FISA POSTULUI pentru VOPSITOR AUTO\" adresa mea de e-mail: office@justclassics.ro Va multumesc anticipat. Daniel (vezi toată discuția)
Fisa postului pentru asflatator si dulgher SilviaNedelcu SilviaNedelcu Buna ziua, ma intereseaza si pe mine fisa postului pentru asfaltator, dulgher si pavator. Daca ma puteti ajuta, va rog sa l trimiteti pe adresa de e-mail: ... (vezi toată discuția)