avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 890 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Bună seara! Sunt profesor de limba engleză și am ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Bună seara! Sunt profesor de limba engleză și am utilizat ...

Bună seara!
Sunt profesor de limba engleză și am utilizat la clasă anumite fișe de lucru dintr-o culegere de Gălățeanu-Fârnoagă,o lucrare de referință, din câte am înțeles. Există anumiți părinți care au reclamat faptul că am făcut poze pe WhatsApp acestei culegeri excelente reeditate. Menționez că s-au folosit de ordinul domnului ministru Liviu Pop, care interzice auxiliarele neagreate de către dânsul, de dinainte de 2002. Este vorba de OMEN 5062 din 2017. De asemenea, reclamă faptul că am folosit poze destul de clare, trimise pe WhatsApp, cu diverse culegeri. Copiii și-au putut face temele. Ce pot face in acest caz?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:07, 21 Octombrie 2024
4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
OMEN 5062/2017 nu face referire la interzicerea auxiliarelor dinainte de 2002 .. se definește termenul de „Auxiliare didactice“ ca fiind materiale-suport elaborate în sprijinul profesorilor și al elevilor, pentru implementarea adecvată și eficientă a curriculumului național. Această categorie de auxiliare poate include: culegeri de texte/cântece, culegeri de exerciții/probleme, culegeri de teste/itemi de evaluare, pachete de fișe de activitate independentă, caiete de muncă/activitate independentă etc., care pot fi prezentate în format tipărit și/sau în format electronic/digital.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură