avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 801 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Buna Sunt eleva intra douaspea si am un prieten de ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Buna Sunt eleva intra douaspea si am un prieten de familie care ...

Buna
Sunt eleva intra douaspea si am un prieten de familie care e profesor. Nu e profesoru meu. Nu e nici macar la liceul unde invat eu. Mia cazut cu tronc de vreo 2 luni si iam zis. El zice ca nu are voie legal. Prin legi am vazut ca nu are voie relatii cu elevi de ai lui. Dar eu nu sunt eleva sa. El nici macar nu preda la liceu ci la gimnaziala. E vreo problema legala? Ca eu ii zic ca e ok si el tot ca nu.
Ultima modificare: Luni, 21 Octombrie 2024
Mada2006, utilizator
Cel mai recent răspuns: Lăzăruţiu Lucian , Avocat 13:20, 21 Octombrie 2024
Oare nu e un mod mai elegant de a-ti spune ca nu te place ? poate - profesor fiind - nu-si doreste o partenera care , dupa 12 ani de scoala scrie : “ profesoru “ , “ intra “ , “ douaspea “ , “ mia cazut “ , “ iam zis “ … Ia in considerare si ipoteza asta . Daca e legal sau nu , poate iti va spune un avocat ( ceea ce eu nu sunt ) .
Buna

Focuseaza-te pe limba romana. La cum scrii, pici bacul.

Ca eu ii zic ca e ok si el tot ca nu.

Asta e tare. Tu tot zici si el Batman, Batman!

Ultima modificare: Luni, 21 Octombrie 2024
Lăzăruţiu Lucian, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna sunt eleva intr-a xii-a si am un prieten de familie care ... Mada2006 Mada2006 Buna Sunt eleva intr-a XII-a si am un prieten de familie care e profesor. Nu e profesoru meu. Nu e nici macar la liceul unde invat eu. Mi-a cazut cu tronc de ... (vezi toată discuția)