Buna tuturor!
Ma confrunt cu urmatoarea problema si nu stiu cum s-ar putea gasi vreo rezolvare: am decis cu sotia sa vindem apartamentul in care locuim si sa ne cumparam o casa, dar problema este cu cei de la Electrica Furnizare ca nu ne-au emis factura de un an. Ultima factura emisa a fost in Oct. 2023 si nu reusesc de atunci si pana acum sa sa fac rost de factura. Am trimis mail-uri, formulare de plangere si la un moment dat si telefonic am dat de ei, dar raspunsul a fost "nu avem ce face ca nu apare factura in sistem". Eu doresc sa am factura si sa o pot plati ca sa pot vinde locuinta in caz ca apare un client hotarat. Pur si simplu am devenit "blocat" sau "impiedicat" de cei de la Electrica sa imi pot vinde locuinta? Nu stiu care ar fi cea mai buna, sigura sau rapida solutie: ANPC sau tribunal?
Multumesc anticipat de raspuns!
Incercati sa va faceti cont on-line pe Myelectrica . In acest fel , puteti transimite lunar indexul si , in mod normal , in urmatoarea luna , va apare o factura . Programul lor informatic preia automat acesti indecsi . Veti putea face asta numai daca aveti o factura emisa dupa 01.01.2024 , pentru ca , cu aceasta data , au schimbat programul informatic , si aveti nevoie - pentru a va crea acest cont - de cateva date din factura . PS . Acum vad ca ultima factura e de anul trecut . Cred ca mai usor ar fi sa cereti o audienta directorului filialei ( filialei , sucursalei ) , plus cate o sesizare la ANRE si ANPC . Cu tribunalul e mult mai anevoios si de durata . Probabil la prelurea bazei de date in programul nou , locul dvs. de consum a ramas pe dinafara . Au mai existat astfel de erori , si in cazul meu s-a intamplat la fel . Doar ca , la sesizarea mea , dupa 2 luni au emis factura cu indexul dat de mine .