Buna ziua,
Doresc sa achizitionez de la o persoana fizica doua imprimante in valoare de 2400 lei eu detin un PFA, care este procedura legala ca aceste doua echipamente sa le pot introduce in contabilitate?Prin contract de vanzare cumparare ? plata o fac cash sau prin banca vanzatorului? vanzatorul o sa plateasca impozit pe acel venit?
ContabilGB
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Buna ziua,
Achizitia de bunuri de la o persoana fizica, conform OMFP 2634/2015, se inregistreaza pe baza urmatoarelor documente:
- borderou de achizitie;
- nota de intrare receptie;
- dispozitie de plata din casierie sau ordin de plata (este bine in ambele situatii).
Evidenta la pfa
Iulia Feher
Buna, pentru persoanele care isi tin evidenta cu documente tipizate la Pfa neplatitor de tva, domeniu de activitate comerț cu amănuntul, ma intereseaza ce ... (vezi toată discuția)