avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1128 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Ma intereseaza daca tatal meu poate beneficia de ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Ma intereseaza daca tatal meu poate beneficia de pensie de urmas. ...

Ma intereseaza daca tatal meu poate beneficia de pensie de urmas. Mama a decedat in 2022, era pensionara la data decesului (avea 68 de ani). Tata era si el pensionar la data decesului mamei, are pensie proprie, Durata casatoriei lor a fost de peste 40 de ani. Pensia de urmas este conditionata de cuantumul pensiei proprii?
Cel mai recent răspuns: CHKa , utilizator 10:16, 1 Noiembrie 2024
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu poate cumula 2 pensii.
Daca vrea pensie de urmas, trebuie sa renunte la pensia lui personala.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Indirect , este conditionata , pentru ca pensia de urmas este jumatate din pensia cuvenita celui decedat . Ori , daca pensia proprie e mai mare , tatal dvs. nu va dori sa renunte la ea .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cat si cum obtine sotia/sotul supravietuitor, pensie de urmas? stef_56 stef_56 1. mama mea este in situatia de a primi acel ajutor social de 400 lei 2. tata este pensionar al ministerului de interne 3. tata are 90 de ani , iar mama 82 ... (vezi toată discuția)
Pensie de urmas pentru sotul supravietuitor 72NYK 72NYK Buna ziua, In cazul in care unul dintre parintii mei, respectiv tatal a decedat, mama mea are dreptul la pensie de urmas. Mentionez ca tatal meu avea o pensie ... (vezi toată discuția)
In ce conditii se acorda pensia de urmas???? gheorghes gheorghes Mama mea are in prezent o pensie de 700 lei,pensie limita de varsta,iar tatal meu a decedat in anul 1996 fiind si el pensionar la aceea vreme. Se ... (vezi toată discuția)