avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1023 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Diploma pt deschidere coafor în România
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Diploma pt deschidere coafor în România

Bună ziua, aș dori să deschid un coafor în România, actualmente lucrez ca hairstylist în Italia, sunt angajată de 8 ani, în urmă cu 9 ani am făcut aici un curs privat de 72 ore cu care m-am putut angaja. În Romania actualmente as putea deschide un coafor cu aceasta diploma si experiență de munca, sau am nevoie de un curs acreditat în România pt a putea deschide.( în Italia ai nevoie de “abilitare “( așa o numesc ei) care o poți obține cu minim 5 ani experiență de muncă și curs de 400 ore).

Vă mulțumesc dacă puteți să îmi răspundeți.
Ultima modificare: Duminică, 3 Noiembrie 2024
Lia.s, utilizator
Cel mai recent răspuns: Lia.s , utilizator 10:20, 18 Noiembrie 2024
Buna ziua,

Daca discutam de PFA, va trebuie o diploma recunoscuta sau adeverinta de vechime in domeniul in care doriti sa deschideti. Nu cred ca se pot echivala aceste tipuri de diplome, nu stiu daca vor fi recunoscute la nivel national.

Pe de alta parte, sa deschideti SRL nu va obliga nimeni la nimic.

a scris:

Buna ziua,

Daca discutam de PFA, va trebuie o diploma recunoscuta sau adeverinta de vechime in domeniul in care doriti sa deschideti. Nu cred ca se pot echivala aceste tipuri de diplome, nu stiu daca vor fi recunoscute la nivel national.

Pe de alta parte, sa deschideti SRL nu va obliga nimeni la nimic.

Va multumesc pentru raspuns, am sunat la camera de comerț și am întrebat, mi s-a spus ca e suficient și adeverința de vechime de la locul de munca. În ceea ce privește diploma au spus ca e valabilă și aceea care o am.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură