Opinia mea este ca asociatia, asa cum ati descriso, nu trebuie desfiintata.
Avand in vedere ca proprietarii cu care se mai poate sta de vorba, sunt putini, ca presedintele actual s-a cam saturat de presedentie - ca aici ii cam dau dreptate - v-as sugera sa va cautati un bun administrator care ar mai face putina lumina in cele aratate de catre dvs.
Adica, in toate situatiile aratate (proprietari decedati, plecati din tara, proprietari noi care au achizitionat locuinte), locuintele au proprietari, da? Ei! Daca au proprietari, ar trebui ca dom' presedinte sa merarga frumos la OCPI si sa ceara o situatie la zi cu proprietarii actuali. Odata identificati acesti proprietari, urmeaza sa se ia legatura cu acestia - cei care mai locuiesc la dvs., darnu ii cunoasteti sau cu proprietarii plecati, dar care in mod sigur au lasat locuintele in supraveghiere la cineva - rude, cunostinte.
Cand convocati o Adunare Generala, dl. presedinte sa urmareasca exact pasii stipulati in Legea nr. 196 /2018, cu privire la convocarea membrilor as. prop. Cine este prezent semneaza tabelul convocator, cine nu este sau nu se stie nimic despre proprietari li se trimite o scrisoa recomandata cu raspuns platit cu convocatorul AG siOrdinea de zi. In mod sigur proprietarul nu va raspunde, scrisoarea va fi returnata - dar aceasta este procedura legala.
Probabil ca va fi necesara o noua convocare (reconvocare). In aceste conditii dvs. puteti lua hotarari legale, indiferent cati proprietari sunt prezenti la AG.
Asadar, nu trebuie desfiintata as. prop. deoarece, banuiesc ca toate utilitatile le primiti pe un contracte de furnizare incheiat intre furnizori si as. prop. Apoi, mai sunt multe alte chestiuni pe care le puteti gestiona mult mai bine, organizati in as. prop. - daca doriti putem discuta.
Incercati sa gasiti un administartor care sa va inteleaga doliantele si care sa va poata ajuta.
Succes!