Bună ziua, am preluat de câteva luni un nou post în cadrul aceleiași companii și care conține o mărire de salariu. Ei bine , angajatorul meu mi-a înmânat un act adițional de schimbare al postului însă pe care nu se specifică nimic legat de această mărire . I-am comunicat ca vreau sa se specifice acest aspect. De la HR am primit AA cu ceea ce am cerut fara sa fie semnat de manager , i-am spus HR-ului ca nu voi semna pana nu semnează managerul și i-am dat AA înapoi la semnat . A venit după ceva timp înapoi la mine și mi-a comunicat ca managerul nu a vrut să semneze ce am solicitat pt ca nu înțelege ce s-a întâmplat . Este legal ca un AA să nu conțină această informație importantă ?mi s-a comunicat ca este o regulă interna ( mă îndoiesc )pentru ca eu înțeleg ca se aștepta ca eu să semnez acel document bazându-mă pe vorbe și promisiuni . Mulțumesc
Despre modificarea salarială . Nu este specificată deloc această informație . Scrie doar ca preiau noua funcție dar nu și salariul pe care l-am stabilit.
Salariul de bază nu se modifică , dar se adaugă o parte lunară fixă. Adică eu voi avea același salariu pe care l-am avut pe postul anterior la care se adaugă această sumă lunară . În cazul de față , chiar și așa ,nu este obligatoriu să fie trecută suma respectivă pe AA? Mulțumesc
Fisa postului
Lumiz
Lucrez la o unitate de stat. Am fost angajata pe post de inspector. In fisa postului am asigurarea sistemului informatic implementat. Acum seful vrea sa mi ... (vezi toată discuția)