avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 928 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua, am preluat de câteva luni un nou post în ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua, am preluat de câteva luni un nou post în cadrul ...

Bună ziua, am preluat de câteva luni un nou post în cadrul aceleiași companii și care conține o mărire de salariu. Ei bine , angajatorul meu mi-a înmânat un act adițional de schimbare al postului însă pe care nu se specifică nimic legat de această mărire . I-am comunicat ca vreau sa se specifice acest aspect. De la HR am primit AA cu ceea ce am cerut fara sa fie semnat de manager , i-am spus HR-ului ca nu voi semna pana nu semnează managerul și i-am dat AA înapoi la semnat . A venit după ceva timp înapoi la mine și mi-a comunicat ca managerul nu a vrut să semneze ce am solicitat pt ca nu înțelege ce s-a întâmplat . Este legal ca un AA să nu conțină această informație importantă ?mi s-a comunicat ca este o regulă interna ( mă îndoiesc )pentru ca eu înțeleg ca se aștepta ca eu să semnez acel document bazându-mă pe vorbe și promisiuni . Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:56, 18 Noiembrie 2024
Din experienta dvs , angajatorul are posibilitatea prin lege sa isi faca un regulament intern prin care sa aiba dreptul ca pe AA sa nu fie trecute aceste informații ?(mărirea sau aceasta suma lunară ) . Îmi îmi tot spun ca ei au un regulament în privința asta , să nu treacă aceste informații . De asemenea , dacă eu am primit noul salariu luna aceasta pe data de 11 ,AA mai poate fi făcut cu luna aceasta ? Îmi spun ca nu mai pot face AA retroactiv
Ultima modificare: Luni, 18 Noiembrie 2024
Hellen999, utilizator
Orice modificare a unuia dintre elementele prevazute la art.17 alin. (3) C.mun. in timpul executarii contractului individual de munca impune incheierea unui act aditional la contract, anterior producerii modificarii, cu exceptia situatiilor in care o asemenea modificare este prevazuta in mod expres de lege sau in contractul colectiv de munca aplicabil.

Alineatul (2) al articolului 1270 C.civ. : “Contractul se modifică sau încetează numai prin acordul părţilor ori din cauze autorizate de lege”

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Telemunca, perioada desfasurarii specificata doar in roi andreea.nelega andreea.nelega Buna ziua, Pentru angajatii unei companii (firma de IT) s-au intocmit acte aditionale la inceputul pandemiei, astfel CIM-ul a fost modificat in CIM cu clauza ... (vezi toată discuția)
Fisa postului Lumiz Lumiz Lucrez la o unitate de stat. Am fost angajata pe post de inspector. In fisa postului am asigurarea sistemului informatic implementat. Acum seful vrea sa mi ... (vezi toată discuția)
Adaugare sarcini si obiective fara acordul partilor C.E.M. C.E.M. Buna ziua, De 10 ani imi desfasor activitatea la o multinationala care in ianuarie 2018 si-a schimbat conducerea atat la nivel international,cat si la nivel ... (vezi toată discuția)