Bună ziua, am preluat de câteva luni un nou post în cadrul aceleiași companii și care conține o mărire de salariu. Ei bine , angajatorul meu mi-a înmânat un act adițional de schimbare al postului însă pe care nu se specifică nimic legat de această mărire . I-am comunicat ca vreau sa se specifice acest aspect. De la HR am primit AA cu ceea ce am cerut fara sa fie semnat de manager , i-am spus HR-ului ca nu voi semna pana nu semnează managerul și i-am dat AA înapoi la semnat . A venit după ceva timp înapoi la mine și mi-a comunicat ca managerul nu a vrut să semneze ce am solicitat pt ca nu înțelege ce s-a întâmplat . Este legal ca un AA să nu conțină această informație importantă ?mi s-a comunicat ca este o regulă interna ( mă îndoiesc )pentru ca eu înțeleg ca se aștepta ca eu să semnez acel document bazându-mă pe vorbe și promisiuni . Mulțumesc
Din experienta dvs , angajatorul are posibilitatea prin lege sa isi faca un regulament intern prin care sa aiba dreptul ca pe AA sa nu fie trecute aceste informații ?(mărirea sau aceasta suma lunară ) . Îmi îmi tot spun ca ei au un regulament în privința asta , să nu treacă aceste informații . De asemenea , dacă eu am primit noul salariu luna aceasta pe data de 11 ,AA mai poate fi făcut cu luna aceasta ? Îmi spun ca nu mai pot face AA retroactiv
Orice modificare a unuia dintre elementele prevazute la art.17 alin. (3) C.mun. in timpul executarii contractului individual de munca impune incheierea unui act aditional la contract, anterior producerii modificarii, cu exceptia situatiilor in care o asemenea modificare este prevazuta in mod expres de lege sau in contractul colectiv de munca aplicabil.
Alineatul (2) al articolului 1270 C.civ. : “Contractul se modifică sau încetează numai prin acordul părţilor ori din cauze autorizate de lege”
Fisa postului
Lumiz
Lucrez la o unitate de stat. Am fost angajata pe post de inspector. In fisa postului am asigurarea sistemului informatic implementat. Acum seful vrea sa mi ... (vezi toată discuția)