Buna seara. În complexul rezidențial asociația din care fac parte cuprinde un bloc și mai sunt două blocuri care au o altă asociație proprie. Drumul de acces comun este proprietatea ambelor asociații iar la intrare este o barieră respectivul post de pază al cărei consum de energie electrică a fost suportat doar de către una din asociații din cauză că pe numele ei este contorul de curent blocurile construindu-se la distanțe mari de timp. Asociația care are contorul pe nume ne solicită celeilalte asociații să plătim o treime din plata curentului electric pe baza unei convenții care să fie aprobată de AGA. Atâta timp cât facturarea nu se face decât pe o asociație, este de ajuns o convenție astfel încât să fie trecută cheltuiala și la ceilalți proprietari lunar? Cum se justifică sa achite asociația o factură neemisă pe numele ei? Mulțumesc.
Propunerea mea:
Discutati chestiunea , prima data in sedinta de com. ex. a celorlate asociatii care nu au contract de furnizare a energiei electrice, precum si a altor cheltuieli comune - daca sunt. Sigur, discutia poate fi extinsa si la nivelul A.Generale, se aproba si, DA, se poate face o conventie de plata intre asociatii sub forma: factura originala ramane la as. care are contractul de furnizare, iar celorlalte doua asociatii li se inmaneaza cate o copie - conform cu originalul, cu propunerea de impartire in mod egal a sumei - sau altfel, cum decideti.
Sigur, odata stabilite si aprobate aceste discutii si modalitatea de reparizare a cheltuielilor, acestea pot fi introduse in cheltuielilor lunare ale tuturor proprietarilor.
Succes!