Buna ziua!
Problema mea este urmatoarea:am functia de consilier superior in cadrul consiliului judetean.In urma pensionarii pe caz de boala a unei colege, toate atributiile cuprinse in fisa ei de posturi mi-au fost transferate mie. As vrea sa stiu daca intr-o astfel de situatie se poate solicita aprobarea cumulului de functii (posturi) conform Codului Muncii? daca nu se poate , va rog sa-mi specificati ce fel de posibilitati exista pentrua fi remunerata pentru pentru preluarea atributiilor unui alt angajat?
Dvs ca functionar public va supuneti prevederilor Legii 188/1999 privind statutul functionarilor publici. Prevederile Codului muncii nu va sunt aplicabile.
De delegat atributii suplimentare, seful poate sa o faca, intrucat fac pariu cu dvs. ca in fisa postului pentru functia publica de baza, ultimul punct, la capitolul "atributii", suna cam asa:
" va indeplini orice alte atributii, la dispozitia sefului ierarhic":)
Cat despre remunerarea suplimentara, se face doar daca in acordul colectiv incheiat la nivelul instutiei (daca aveti asa ceva) este prevazut acel spor de pana la 50%, mentionat de contractul colectiv de munca la nivel national 2007-2010 (unele din prevederile acelui act au fost preluate si de acordurile colective).
Succes si spor la munca!:)