Administratorl este angajatul as. prop.
Sigur, daca in AG se discuta si se aproba, cu administratorul (pers. fizica sau juridica) se inceteaza raporturile de munca, dar acest lucru este apanajul Com. executiv.
Asadar, nu trebuie asteptata AG sa se discute si sa se aprobe acest lucru.
Concret, la intrebarea doamnei: dvs. aveti la indemana in primul rand, dreptul de a contestati in scris cheltuielile repartizate pe lista de plata, dar trebuie sa veniti cu argumente solide - de fapt spuneti-ne si noua unde ati sesizat ca
... si imi pun la plata nu mult foarte mult.
Va incarca la consumul de apa, la nr. de persoane, la parti comune? Precizati sa intelegem si noi. La contestatie trebuie sa primiti un raspuns legal. Puteti merge mai departe cu contestarea, discutati cu cenzorul as. prop. Daca nu sunteti multumita, apelati la Serviciul asociatii de proprietari din primarie sau intr-un final, apelati la justitie !
Succes!