avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 997 soluții astăzi

Joi, 27 martie, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua ! Vă rog să mă ajutați în solutionarea ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua ! Vă rog să mă ajutați în solutionarea următoarei ...

Bună ziua !
Vă rog să mă ajutați în solutionarea următoarei situații :
Lucrez ca și Lector în Universitate de Stat ca și titular catedra de Design, de asemenea lucrez cu contract de muncă și la o firmă privată ( proiectant ).
Din 1 oct 2024 mi s-a spus că nu beneficiez de indemnizatie de doctor cf.art 14 din Lg.153/2017 fiind cumul de funcții ,deoarece am declarat funcția de bază la angajatorul privat.
Menționez că, atribuțiile din fișa postului pentru care activez în mediul universitar concordă cu pregătirea mea profesională.
In mediul privat desfăsor o altfel de activitate ,care nu impune condiția sa detin titlul de doctor pentru a-mi putea indeplini sarcinile zilnice.
Astfel, as putea beneficia de aceasta indemnizatie in continuare in domenul de invatamant superior?
Mulțumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:34, 27 Noiembrie 2024
În cazul cumulului de funcții, indemnizația pentru deținerea unui titlu de doctor se acordă, la cerere, numai de către angajatorul unde beneficiarul are funcția de bază declarată.
Mulțumesc de răspuns.In acest caz nu mai beneficiez de indemnizația de doctor deși postul impune acest titlu ? Angajatorul privat nu este obligat a aplica LG.153/2017.
Angajatorul privat nu are obligatia de a respecta Legea 153/2017.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură