avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 827 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Fostul propietar nu a schimbat domiciliul la banca
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Fostul propietar nu a schimbat domiciliul la banca

Fostul propietar nu a schimbat domiciliul la banca
Sunt student si am luat in chirie un apartament cumparat de noii propietarii de vro 2 luni, propietara veche are datorii la banca pe care nu le-a platit dar toate citatiile inca vin la adresa ei veche, azi am primit un plic mare de la curtea judecatoresca pe numele dansei, nu l-am deschis ca nu cred ca am voie.
Eu ar trebuii sa fac ceva?
O sa vina cineva sa o caute pe doamna aici?
Cel mai recent răspuns: georgiana.td , utilizator 08:30, 29 Noiembrie 2024
Nu o cauta nimeni.Daca poti sa I comunici corespondenta e ok,dacă nu poți asta e..Tu.nu ai nici o obligație..
Actualul proprietar poate cere la evidenta persoanei anularea domiciliului pentru persoanele care nu locuiesc la adresa, inclusiv pentru fostul proprietar.
Ultima modificare: Vineri, 29 Noiembrie 2024
georgiana.td, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Schimbarea domiciliului fostului proprietar claudia violeta claudia violeta Anul trecut am cumparat un imobil dar fostul proprietar nu si-a schimbat domiciliul din cartea de identitate, intreaga corespondenta venind in continuare la ... (vezi toată discuția)
Am avut adresa la fostul propietar unde am locuit in chirie. ... anca_magadalena anca_magadalena Am avut adresa la fostul propietar unde am locuit in chirie. Acum locuiesc in alta parte, in alt oras si inca nu am apucat sa mi schimb adresa din buletin ... (vezi toată discuția)