Asiguratorul a plătit doar parțial repatrierea medicala, mai pot recupera restul de bani?
Doamna N în vârstă de 70 de ani încheie asigurare de călătorie. In UK cade și își rupe mâna. La spitalul din UK mâna nu ii este ghipsată, are dureri mari și i se impune sonda urinara pt că nu se poate deplasa neasistata. Firma de asigurare este anunțată de eveniment, dar din prima faza refuza repatrierea pe motiv medical sau demontarea zborului pe care Dna l-a pierdut fiind în spital. Mâna nu ii este ghipsata nici dupa 3 zile, familia găsește o ambulanță terestră și plătește costurile personal. Dna ajunge la Ortopedie după 7 zile de la eveniment, timp in care mâna nu i-a fost ghipsată și a trecut printr un drum de 3 zile cu ambulanța prin toată Europa. După analiza dosarului firma de asigurare plătește jumătate din transport pe motivul că acesta este prețul furnizorului lor de repatriere medicala.mentionez că asiguratorul nu a oferit in niciun moment vreun furnizor de servicii sau nici nu s-a oferit să organizeze transportul de urgență al asiguratei , ținând cont că vorbim de o persoană în vârstă.Evenimentele s-au petrecut în August. Se mai poate face ceva? Se mai poate recupera restul de bani dați pe transport? Sa fac reclamație la ASF sau protectia consumatorilor sau sa incerc sa rezolv amiabil cu ei? Mulțumesc.
Motivarea neplatii trebuie facuta in scris de catre firma de asigurari. Este dreptul dvs. sa sesizati ASF in scris, cu nr. de inregistrare/ data. Cititi cu atentie ce scrie in polita de asigurare de calatorie.