avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1094 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Buna seara, am nascut in data de 17/10/2024 si ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Buna seara, am nascut in data de 17/10/2024 si momentan sunt ...

Buna seara,am nascutcin data de 17/10/2024 si momentant sunt in concediu medical pre si postnatal de 126 de zile calendaristice (pana la data de 19/02/2025 inclusiv).Cand ar trebui sa depun actele pentru dosarul de concediu crestere/ingrijire copil( c.c.c./c.i.c.)?
Ultima modificare: Miercuri, 11 Decembrie 2024
Myha43@, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ionut.ion , utilizator 11:38, 12 Decembrie 2024
Buna ziua,

Art. 15 din OUG 111/2010
(1) Drepturile prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă reprezentând indemnizaţii şi stimulent de inserţie se stabilesc după cum urmează:
a) începând cu ziua următoare celei în care încetează, conform legii, concediul de maternitate, dacă cererea este depusă în termen de 60 de zile lucrătoare de la acea dată;
...
Ultima modificare: Joi, 12 Decembrie 2024
Ionut.ion, utilizator
Buna ziua nu este devreme/tarziu dc depun dosarul pentru concediu de ingrijire copil pn la sfarsitul lunii decembrie 2024?

Buna ziua, multumesc pt informare

Buna ziua nu este devreme/tarziu dc depun dosarul pentru concediu de ingrijire copil pn la sfarsitul lunii decembrie 2024?

Ionut.ion a scris:

Buna ziua,

Art. 15 din OUG 111/2010
(1) Drepturile prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă reprezentând indemnizaţii şi stimulent de inserţie se stabilesc după cum urmează:
a) începând cu ziua următoare celei în care încetează, conform legii, concediul de maternitate, dacă cererea este depusă în termen de 60 de zile lucrătoare de la acea dată;
...

Puteti depune actele dupa data de 19.02,2025, aveti timp 60 de zile dupa aceasta data ( pana aprox. pe 19,04,2025).
Actele se depun la primaria de domiciliu.