avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 862 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Viza de flotant fara contract de inchiriere ?
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Viza de flotant fara contract de inchiriere ?

Buna seara

Sunt student si as vrea sa-mi fac viza de flotant doar ca stau in apartmentul unei rude, fara sa platesc chirie deci fara contract de inchiriere, platesc doar utilitatile. Se poate efectua viza in baza altui document in afara contractului de inchirere ? Poate pe baza unui acord intre mine si proprietar semnat la notar ?

Va multumesc
Cel mai recent răspuns: georgiana.td , utilizator 08:18, 14 Ianuarie 2025
Se poate pe baza declarației proprietarului, ca e de acord sa va ia în spațiu.
Declarația poate fi data anterior, la notar (urmând ca dvs sa o prezentați împreună cu celelalte documente necesare) sau direct la serviciul de evidență a persoanelor (fiind și el prezent împreună cu dvs, când depuneți dosarul)
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
În completare, vă precizez că, dacă acordul proprietarului este dat la notar, va trebui să prezentați la evidența persoanei și actul de proprietate al imobilului în original, așa că cel mai simplu este ca ruda să vă însoțească la depunere.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Chirias Liana21 Liana21 Va rog sa-mi spuneti, daca un chirias care a locuit intr-un apartament inchiriat mai mult de doi ani are dreptul sa solicite proprietarului sa faca demersurile ... (vezi toată discuția)
Contract de comodat pentru viza de flotant a studentilor - subventie caldura Badea12Mihaela Badea12Mihaela Buna ziua. Suntem 2 studenti care vor sa isi faca viza de flotant. Dar proprietarul locuieste in Bucuresti si nu doreste contract de inchiriere inregistrat la ... (vezi toată discuția)