Lucrez ca secretara la un liceu particular, recent acreditat.Acreditarea s-a obtinut in baza unui Ordin al Ministrului, care, s-a ridicat pe baza de semnatura de catre directorul liceului.
Intrebare:
Trebuia dat nr. de inregistrare in caietul de intrari-iesiri pe acel ordin?
Eu nu am dat pentru ca l-am considerat act oficial, publicat in MO, si nu o adresa care intra in scoala.
Am gresit, pentru ca asa mi s-a reprosat?:((
Daca trebuia dat nr. de inregistrare, care este baza legala?
Va multumesc anticipat!
In registru de intrari - iesiri se trec in ordine cronologica toate actele, documentele ce ajung la secretariat, adica la dvs. Daca acea acreditare s-a ridicat personal de catre director cum o treceati in registru? Iar acea acreditare are nr de iesire si data de la institutia care vi l-a eliberat !
Multumesc frumos pentru raspuns!
Exact la fel am gandit, mai ales ca am ceva experienta in invatamant.Dar e problema mai delicata in invatamantul privat, si anume> Legea o face cel care e sef , pentru ca el are banul. Am primit raspuns asemanator de la un domn avocat dar, degeaba. Nu face diferenta dintre adrese, " hartii" si act oficial eliberat de un ministru si publicat in Monitorul Oficial.
Asta e!
Toate cele bune!